• Mayo

Privat barnmorska/läkare som gör ultraljud i Göteborg

Är det någon av er som kan rekommendera en läkare eller barnmorska som gör ultraljud i 6+3.

Har haft bruna/rosa flytningar i ca 10 dagar och varken bm eller akuten vill lyssna efter hjärtslag eller göra ultraljud på mig. De säger att det är för tidigt. Dock har jag läst att andra varit så tidigt på ultraljud. Är så orolig över flytningarna och speciellt nu när symptomen avtar.

Snälla någon som kan rekommendera privat uv

• Svar på tråden Privat barnmorska/läkare som gör ultraljud i Göteborg
  • IdaN

barnmorske gruppen gör väl ultraljud för 480 kr tror jag

• Mayo

tack IdaN jag ska kolla upp dessa och ringa imorn.

Är verkligen orolig.

• Det ljuva livet

Du kan åka in till gynakuten utan att ringa först. De kan inte neka dig vård när du väl är där. Var beredd på att få vänta ett tag, åker du dit på morgonen  när de precis öppnat då har de lite att göra.

Lycka till!

• IdaN

Var så lite så. glad att kunna hjälpa till. hoppas att det ordnar sg för dig. Kram

• Jiie

Det finns nåt mer ställe på Kungsgatan, tyvärr sover min kompis nu så kan inte fråga henne men kan återkomma imorgon!

• Mayo

Hade ingen aning om att man bara kunde åka dit faktiskt för när jag ringt de har de varit helt omöjliga.

Tacksam för alla tips

• Det ljuva livet

Jag åkte dit tidigt på juldagensmorgon 2004. Hade blödningar i v7 och ville veta hur det stod till. De var väl inte jätteglada att jag inte ríngde först men man kan inte bli nekad vård när man väl är där. Allt var bra och lillen är 1½ nu.

• Jiie

GynekologCentrum på Kungsgatan 32, kom på namnet nu!!031-13 29 20

• Jiie

Barth Anders
    Kungsportsavenyen 27, 411 36 GÖTEBORG 031-81 29 40

Vård
    Gynekologiska undersökningar, Kvinnosjukdomar
    Övrigt
    Akuttider, Cellförändringar, Infertilitet, Inkontinens

Glömde det innan, eller ja...var lite för snabb!
    Hoppas du får hjälp av nåt!

• Mayo

Tack Jie

Jag ska kolla upp dessa. Ringde Barnmorskegruppen idag men de kunde inte hjälpa mig. Sa att jag var tvungen att vänta några veckor men jag är orolig. Kan inte vänta.

Svar på tråden Privat barnmorska/läkare som gör ultraljud i Göteborg