• madeleine82

trädlös mus

nån som har en trådlös mus med uppladdnings bart batteri?????
    jag har köpt en trådlös mus(tangentbord me) och jag gillar inte de alls! när ja laddat musen nån som vet ungefär hur många timmar/dagar den håller innan den måste laddas igen????

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-28 00:07:51:
    menar så klart inte trådlös mus!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-28 00:08:24:
    usch va fel det blir idag! jag MENAR trådlös mus o inte trädlös :)))

• Svar på tråden trädlös mus
  • Länk

Har inget bra svar men de va roligt att lösa lite *heh*

• Länk

Iuf ja vet ju att typ alla som har trödlös mus e buttra på att den drar så mycke battrei hela tiden :)

• madeleine82

ja jag gilar de inte alls,,men hade inge alterntiv så de fick bli så :/...ja vill ha med sladd ju :)))) fattar inte hur detta funkar

• Länk

Haha .. nee låter inge vidare .. du får besöka nån data butik eller nått!
    *s*

• madeleine82

haha de gjorde jag ...de kosta 800 kr o de ska jag lämna tillbaka...hitta samma för 400 men gillar inte de alls men de får duga så länge musen inte lägger av :)

• whitetiger

jag har köpt en bil igår är det nån som vet hur långt jag kan åka innan jag behöver tanka den igen ?
    älskar frågor i den stilen
    hur länge baterier håller beror helt på hur mycket du använder musen om dagen .. samt vilken mus det handlar om märke+model

• Länk

Shittans ... 800 spänn..då borde man fan få batterier med för 1 år framöver oxå *S*

• madeleine82

white tiger men ja mena på ett ungefär!!!!vore kul o ha lite koll för om ja ska spela o musen lägger av ere trist---

• whitetiger

ge mig namnet på det så kan jag kolla om det går att glogla fram några vettiga siffror .. annars ? det kan vara allt från dagar till veckor mer exakt kan man inte vara

• madeleine82

white tiger e inte upplagd för humor...de återstår o se hur länge de håller men de heter ino3(i)

• whitetiger

trode du var ute efter hur länge musen kan köra på EN uppladning
    men om du undrar hur länge baterin kan hålla innan den dör helt .. så är det en omöjlig fråga

• whitetiger

humor hhmm 4 på morgonen under tiden jag ser slutet på An Inconvenient Truth hhmm nej .. måste säga att jag är inte på skämthumor :) får återkomma med nått skämtsam svar imorgon :)

• madeleine82

haaha ja tack...ja jag menar från man laddar musen till den "dör" hur länge ungefär tar de....tills man måste ladda igen?eftersom dom e uppladdnings bara...verkar bara vara jag i sverige som har det....eh?

• SVejsan

Men hur länge det tar för ett batteri att ta slut beror på hur mycket du använder den...
    Är den optisk så går den ner i standby om du låter den ligga still, spelar du counterstrike i 24 timmar så går batteriet slut fortare. Om du bara låter den vara utan att du använda den så tar det slut efter ett väldigt lång tid...

Vad är det för Batterier? Hur många Wh stå det att de är på? Sedan måste man definiera effektförbrukningen på musen. Och till sist hur mycket du använder dvs om du sitter i en timma vid datorn hur mycket "lyser" dioden. Hur mycket klickar du på musen?

Kan du inte ge dessa indata så vill jag att du talar om vilken frisyr jag passar i...? Det är ungefär lika lätt att ge ett svar på

• inze

Jag har en optisk trådlös mus med uppladdningsbara AA batterier i. De räcker väldigt länge tycker jag. Laddar högst en gång per månad. Tangentbordet har samma typ av batterier och behöver laddas ännu mer sällan.

Varför gillar du inte din?

• Katten79

Jag har trådlöst tangentbord och mus. Musen har en speciell laddare så jag sätter musen i den så får den ladda över natten. Men skulle jag inte ladda den så håller batterierna kanske 2 dagar o då blir det seeeegt!

Tangentbordets batterier har jag bara bytt en gång och det var runt jul och jag har haft datorn snart 1 år..

• Nordljus

Låter som du har köpt en bluetooth-mus. Dom drar mycket ström, så är det bara... Men det är väl inga problem att sätta den i laddaren när du inte använder den? Om du inte vill ladda musen jämt, så köp en som inte kommunicerar via bluetooth.

• madeleine82

inze:i tangentbordet har jag vanliga batterier,tycker de är lättare med sladd till sakerna men de kanske är en vane sak att tycka om detta :)

Svar på tråden trädlös mus