• Anonym (boobies)

Hängbröst !!!

Varför är det en sån tabu att ha hängbröst finns det inga killar här som tycker det är ok med hängbröst ?.

Personligen väljer jag det naturliga framför dagens sjuka skönhet ideal med "plast tuttisar"

"Vill inte att ni med plastisar ska ta illa upp eller känna er utsatta på någevis"

• Svar på tråden Hängbröst !!!
  • Anonym (boobies)

knuffar lite

• whitetiger

lönt att "knuffa" sen du öppnade tråden har det bara kommit en ny :P
    men men temat är väl inte tabu .. men det är väll snyggare med fasta fina än hängpattar ner till knäna

• Anonym (boobies)

kan nog inte hålla med dej där tyvär....

• whitetiger

första frågan här var
    "finns det inga killar här som tycker det är ok med hängbröst ?."
    klart det är oki varför skulle det inte vara oki
    hhmm ska vi se om min trötta skalle klarar att formulera mig korrekt här hehe
    min sambo sen 7 år och två barn har hhmm mindre perfekta bröst .. är det oki ? varför skulle det inte vara det
    men tycker jag personligen att det är snyggare med fasta hhmm ja *inte plast shit då* tänker jag lämna henne för det ? hhmm det är väl inte brösten man är ihop med :)
    rörigt svar med det får duga så här dags :)

• dimmid

Hängbröst?!
    Det är då äntligen bh'n kommer till användning.

Skämt åsido.

Hängbröst är osexigt.
    Men du med hängbröst hade väl ändå inte tänkt sola näck på badstranden.

Så egentligen så spelar det ingen roll.

• Anonym (hmmmm)

hej!!!
    jag har fött 2 barn och ammat båda och där av så har brösten blivit slappa och det får mej att må dåligt.min underbara man tycker att dom är fina och gosiga, ävenfast jag bara blir äklad och inte vill visa mej.så visst finns det killar där ute som tycker det är ok även fast den största delen vill ha tjejer som ser ut som utvikningsbrudarna gör.
    men vem skulle inte vilja se ut så??!!!!många tjejer och kvinnor vill det.
    själv så ska jag göra ett bröstlyft och fylla upp men det tycker inte min man att jag behöver men jag har bestämt mej så under kniven blir det.

• helenagbg

Anonym: Jag vill inte se ut som en utvikningsbrud så det så
    Jag tror inte ens att den största delen av männen vill ha en tjej som ser ut som utvikningsbrudarna. Den stereotypen tror jag att vi kvinnor har skapat i oss själva.

En dumbom finner alltid en ännu dummare som beundrar honom.
  • JohanC

Det är inget fel på häng bröst.Alla har kanske inte råd att gå o fixa till dom efter 2 barn,narturligt är bäst tycker jag.

• Anonym (JJ)

alltså jag tycker ju att om man fött barn liksom så ändras kroppen. så är det. sen tycker inte jag att man ska bry sig så mycket. jag har fått 2 barn men har uinte värsta hängisarna (men dock inte mina gamla fasta) och om man lägger åt det hållet att skulle du byta bort barnen för dina fasta tuttar? NEJ?!
    sen om man har en man,sambo eller pojkvän osv som inte gillar? synd för dom då!
    nej nej jag tycker inte det spelar någon roll.

• Taffer

Jag har alltid haft ganska hängiga bröst och efetr graviditeten blev d ju inte bättre, tyvärr. Själv hatar jag mina bröst och skulle göra vilja lyfta dom lite, inga inplantat elelr "plastbitar då, utan bara lyft, men min sambo tycker mest jag é löjlig och älskar dom som dom é Men vad hjälper d när man själv inte é nöjd med som
    Som tur é så verkar d faktiskt bli ltie bättre nu när jag é påväg ner i vikt, så jag hoppas på d bästa sen.

• Cheera

Min sambo tycker dom är fina Jobbigt bara när jag ska sova och ligger på rygg, då åker dom ner i armhålorna så jag får lyfta upp dom *asg*

Dom är ju inte så små heller så det är därför som dom "hänger".

• jtoao

Hmm välfärdsproblem nr ett.. om man inte kan bry sig om något viktigare än om tuttarna hänger så då har man det ganska bra. Bli fadder, köp regnskog gör en skillnad ist.
    För hundra år sen så kunde man inte köpa tuttar och killarna klagade inte då heller!
    TS mina hänger ingen kille har någonsinn klagat!

Det är aldrig för sent att bli bättre...
  • Junior J

jag tycker inte hängbröst är lika snygga och sexiga som fasta, skulle jag kunna välja(operation ej allternativ)vill jag ha tillbaka mina fasta tonårstuttar.
    och skulle jag välja att operera, gör jag det för min skull och enbart min, för min man älskar dom jag har nu!
    HURRA för friheten att tycka och välja vad man vill!

• Daddy pleasure

jag tycker fan inte det spelar någon roll tycker dock att naturliga bröst är vackrast å givetvis dem som sitter på den man älskar oavsett form eller storlek :punkt:

Svar på tråden Hängbröst !!!