• Elliz

Konstiga Drömmar

I flera månader så har jag drömt konstiga drömmar varje natt. Jag kommer ihåg dom på morgonen när jag vaknar och känner mig alltid illa till mods, drömmarna är alltid tråkiga drömmar som handlar om jobbet, , familjen,eller att jag bråkar med allt och alla, aldrig glada drömmar. När jag vaknar känner jag mig jättetrött och inte alls utvilad fast jag kanske har sovit nästan 10 timmar, känns som jag inte sovit alls! Någon mer som drömmer konstiga drömmar eller som vet vad det veror på.....

• Svar på tråden Konstiga Drömmar
  • Tigris

Jag har upplevt samma sak. Kan trösta dig med att det går över mer och mer ju längre i graviditeten du kommer. Det gjorde det i alla fall för mig!

• zoe111

hej, jag har jättejobbiga drömmar nu förtiden, vaknar o är deppig varej morogn. drömmer mycket om svek, relationer, bebben osv. det är tungt!! o mitt humör är inte det bästa utan mardrömmarna heller... nån som vet något mer om detta?? kram

• Jean

Jag drömde häromnatten att jag skulle följa med några kompisar på krogen men jag skulle inte dricka något. Helt plötsligt var jag jättefull utan att minnas hur jag fått i mig något. Jag skämdes,var jätteorolig och fattade ingenting.. Tur att det bara var en dröm men den kändes väldigt verklig!

• solen

Ja, jag har också haft konstigadrömar ända sedan jag fick veta att jag vart gravid! Har hört att det är normalt! Man får trösta sig med att det bara är en dröm!

• VIXIE

Jag fick konstiga doftdrömmar som mer eller mindre var sanndrömmar när jag väntade vårt första barn . Det var jätteskumt och är det nån som har en förklaring vore jag tacksam.te x en natt vaknade jag av att jag trodde jag blödde näsblod,stapplar upp med händerna för näsan och in i badrummet, till min stora förvåning INGENTING,går tillbaka till sovrummet,som Stinker blod,kväljande ,äckligt. Var tvungen att vädra isäkert en timme innan det försvann.Sen var det apelsin lukt,bränt tyg och vet inte allt vad det var ,obehagligt ialla fall.

• Jemi

Jag drömmer alltid jättemycket när jag är gravid,både behagliga och obehagliga drömmar.Jag brukar tex drömma att det har hänt något obehagligt och jag måste ringa till min man så han kan komma och hjälpa mig,men det är alltid nåt fel på mobilen och hur jag än försöker så lyckas jag aldrig ringa upp honom!

• Jojo77

Jag drömde inatt att jag var på Ul och att de hade slut på pappret så jag fick ingen bild med mig hem. Jag var helt knäckt.

Svar på tråden Konstiga Drömmar