• Anonym (Free Mind)

Tjejer lika kåta som killar??

Underbart när man läser att det finns många tjejer som gillar lite action i sängen! Det känns faktiskt som att tjejerna är minst lika kåta och nyfikna på sex som killar är. Jag tror att det är en gammal myt att killar är kåtare och vill exprimentera mer än flickor. Det finns ju tjejer här som lovordar både analsex och deeptroat,berättar att dom onanerar flera gånger om dagen och beskriver hur dom bara tänker på sex. En sån beskrivning tror nog många bara passar in på killar/män. Härligt med jämställdhet!

• Svar på tråden Tjejer lika kåta som killar??
  • Anonym

Jag är en enormt sexuell tjej som älskar sex och närhet precis lika mycket som min pojkvän !

Går dessutom emot striden och mår INTE dåligt av p-piller som alla andra tjejer tycks göra !

Kondomen är död !

• Anonym

Kvinna som ÄLSKAR sex och porr. I perioder kan jag inte få nog. Har högre drift än min man faktiskt, så en hel del ensamma lekar blir det........

• Anonym

Jag gillar oxå sex mycket!! Men det verkar som en del män ryggar tillbaka av det?? Har jag fel??

• Anonym

Sex är ju bland det bästa som finns. Spelar ingen roll vilken ställning eller om det är analt, oralt eller vaginalt. Närhet, värme och lust. Det är ju för underbart!

• Anonym

Tror att det är vanligare med starkare drift hos tjejer än killar.
    (Kille)

• Liveit1971

Driften är nog kanske lika stor hos båda, men jag tror många kvinnor tappar den lättare.

• Pappa Pu

Driften är nog lika stark men många tjejer uppfostras till passivitet, så därför lever nog många tjejer inte ut sin sexualitet. Det är synd, det skulle piffa upp livet som kille med fler tjejer som tar för sig också sexuellt. Ni som gör det är ett föredöme! Jämställdhet i praktiken!

• Anonym (sextokig)

Jag älskar sex, älskar att experimentera med sex, testa olika grejer jag inte testat innan. Skulle nog kunna ha sex varje dag (antingen själv eller med min man) och ändå inte känna mig riktigt nöjd.

Man brukar väl säga att män tänker på sex var sjätte sekund? Jag också!

Och detta trots att jag har fyra små barn, och är allmänt trött, jag är kåt ändå...

• Anonym

har betydligt mer sexlust än min pojkvän

Svar på tråden Tjejer lika kåta som killar??