• snusan24

Äntligen, men orolig

Äntligen gravid. Efter att ha försökt bli med barn i 14 månader blev det en graviditet. Fick missfall i 6 veckan. Är nu 3 månader senare gravid igen, 5 veckan. Har fått brunaktiga flytningar, vilket jag fick även förra gången. Är orolig att det ska sluta likadant den här gången. Det hela känns som en kamp. Ledsen och orolig.

• Svar på tråden Äntligen, men orolig
  • Mömselina

det är säkert ingen fara! jag blödde lite i början, vilket är helt normalt...

• snusan24

Tack! Det är ju bara det att man har i färskt minne hur det slutade förra gången och hur jobbigt det var då.

• Mömselina

ja..jo det förstår jag...jag är oxå orolig...men bara ta det lugnt....andas...

• C r e d o

Jag har också haft bruna flytningar i början på grav, på gyn på Ackis sa de att det är jättevanligt, att det är gammal mens som kommer ut. Blir det rött blod sen så kan du ju alltid kolla upp det även om det också kan vara helt normalt.

• snusan24

Fick missfall idag! Varför jag! Det går så lätt för vänner runt omkring oss. Känner mig ensam,ledsen och väldigt arg. Jag är trött på att det ska vara en kamp. Kan det inte bara gå lite lätt?!

• susanne78

Snusan24: Vad ledsen jag blir för din skull. Hoppas att det snart är eran tur. Kramar.

• snusan24

Tack! Jag vill bara vara lycklig. Längtar så oerhöre efter barn. Min man har två barn sedan tidigare så vi befinner oss i lite olika känslomässiga situationer. Vad är det för fel på mig??!!

• susanne78

Snusan24: jag förstår hur du menar. Min sambo hade me 2 barn sedan tidigare. Så han hade inte lika stark längtan efter barn som jag. Men självklart ville han o längtade men det är som du säger att man befinner sig i olika känslomässiga situationer.

Svar på tråden Äntligen, men orolig