• Dino78

allsvenskan 2007 tråd 1

Nu är det dags igen för allsvensk fotboll!! Säsongen drar igång 6 april 15,00.
    Här samlas vi som älskar denna underbara sport och vill diskutera våra lags med-och motgångar.
    Vi får gärna tracka varandra lite lätt men kom ändå ihåg att hålla en hyffsat god ton.

Och till sist; aik är INTE Stockholm, det är solna

Så där ja, låt säsongen börja!

DIF i själ och hjärta
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-06-26 19:02:20:
    www.familjeliv.se/Forum-5-83/m22176301.html

TRÅD nummer 2
  • Svar på tråden allsvenskan 2007 tråd 1
  • Forgive not forget

Tjeenare!

HBK och DIF, ska de va!

• Dino78

Måste vara jobbigt hålla på två...vilka hejar du på när dessa båda lag möts? Säg DIF nu så vi kan fortsätta vara kompisar

DIF i själ och hjärta
  • Tant Green

Skönt med någon som tar lite initiativ! Här har vi så smått börjat värma upp, nu för tiden innebär ju uppladdningen att man ska kolla spelschemat och fixa barnvakt och sånt... men det är åtminstone avklarat till de första hemmamatcherna och biljetter är inköpta. Jag försökte också få igenom på jobbet att jag skulle åka till Göteborg den 10/4 (premiären mot gais) men de envisades med att jag skulle åka den 12:e

• Dino78

Den enda matchen jag har inbokad än så länge är 25 juni, borta mot Örebro. Har ju bara 5 mil dit!
    Men några fler ska det bli...måste gå på minst 3 iaf. Har säsongskort men det är sambon som åker på allt och säljer min biljett eftersom pappa inte har lust att vara barnvakt jämt och ständigt

DIF i själ och hjärta
  • Forgive not forget

Jaja, DiF (fast det spelar egentligen ingen roll. Bara inte AIK eller HIF vinner! ) Men okej, DIF

• Forgive not forget

Jag kanske ska på en Dif match i sommar. Vi kanske ses!

• Dino78
    Forgive not forget skrev 2007-03-29 13:27:08 följande:
    Jag kanske ska på en Dif match i sommar. Vi kanske ses!
    Säg till innan vilken så kan vi ju mötas upp på M eller N (klackläktaren )
    DIF i själ och hjärta
  • Forgive not forget

Haha ja!
    Jag lovar ;)

• hontas

Hallå, kul tråd!! Hur har ni det med era respektive? Hos oss är det kaos när säsongen börjar eftersom jag är Djurgårdare och han är Hammarbyare, stackarn... Om nu vi har lyckats vinna ett derby mot HIF så pratar han inte med mig på flera dagar eftersom det (förståss) är mitt fel att de har förlorat!! Inte lätt ibland...

Lite finare, lite bättre
  • Dino78

Haha, här är vi båda djurgårdare så vi har inga problem på den fronten. Som tur är! Skulle inte fungera så tokiga som vi är. Skulle det ta slut kommer jag inte kunna vara med som hejar på fel lag (fel lag är bajen, gnaget, ifk gbg och mff)

Men dessvärre har ju råsundaspöket börjat spöka för oss blåränder nu...gillar inte alls det. Kommer ihåg mitt första derby...var just mot bajen och vi vann med 3-0. Strålande sol, läckra mål och ett sjuhelvetes drag!

DIF i själ och hjärta
Svar på tråden allsvenskan 2007 tråd 1