• Mama Akintunde

få bort brun utan sol??

Hur får man bort typ brun utan sol? Har prövat Doves summer glow eller vad den heter och är helt brun mellan fingrarna plus några fläckor här och där.. SNÄLLA NÅGON hur får man bort detta? Hur försökt skrubba i duschen men det gick inte bort.......

• Svar på tråden få bort brun utan sol??
  • MrsNelson

Jag har skrubbat bort det om det blivit fläckar, nagelborste eller en sån här boll gjord av typ nät...sån som man tvättar sig med, har funkat, men man får gno en del..

• Ida 84

Har hört att citron kan funka, dock inte provat själv. Men att syran i citronen skall kunna "bleka" det lite.

• Thursday

Haha, jag undrar alltid vad fasen jag har gjort med fingarna när jag använt den Har lite märken nu också ser jag. Det är inte så farligt, det går bort rätt snabbt

• Mama Akintunde

ni som använt dove summer glow, hur länge har det suttit i??

• MrsNelson

nja, det är ju inte riktigt så kraftfullt som vanlig brun utan sol, jag har använt den som vanlig bodylotion ca två-tre gånger i veckan när jag använt den, den sitter inte så väldans hårt tycker jag, om man rakar benen så försvinner det mesta därifrån..

• Thursday

Ser ingen direkt skillnad, använder den också mest som vanlig body lotion. Lite skillnad är det väl, men inte som vanlig BUS.

• nette012

köp peeling creme det funkar

• Nitagirl

jag använde citronsya,blandat med vatten..o tvätta av..det försvann direkt..sved lite dock o huden vart torr,men det gick bort.

Svar på tråden få bort brun utan sol??