• Mamsen 25

Gåvor till bestman/tärna

Hej

Jag undrar om någon har bra förslag vad vi kan ge våran bestman och brudtärna på bröllopet.Vi hade velat ge en gåva till just dom två men det är så svårt!!
    Hittde en ölsejdel där det stod bestman på så kunde man gravera in namn,hade varit en kul grej!!MEN...inget sånt till brudtärnan!Någon som sett liknande någonstans för just tärnan?
    Förslag tar jag gärna emot!!Skrattande

• Svar på tråden Gåvor till bestman/tärna
  • Essmo

när vi gifte oss så hade vi ett par som toastmaster/toastmadame istället för en grej så fick dom gå på chokladprovning, det var vääldigt uppskattat av dom...
    o sen finns det ju andra saker tex vinprovning.. kanske kan vara nåt...

• Vårsolen

vi gav en plunta med lämplig ravyr på till vår bestman och ett snyggt halsband till tärnan-det var uppskattat

• Jessica24

Det jag alltid brukar tänka på, då jag ger presenter är; kommer personen i fråga att använda saken?

Det är ju inte så roligt om man tror att man kommit på den perfekta presenten och den sedan inte används.
    Jag är själv emot saker med en massa ingraverade datum och namn.

Jag skulle mycket heller uppskatta saker så som ett restaurangbesök, chokladprovning, vinprovning osv. Glad

♥ Victor 14/3-2006 ♥
  • Mamsen 25

Någon annan med bra förslag??
    Har iaf hittat till tärnan nu...ett pärlhalsband för hon älskar smycken..men bestman...hmmm svårt...för vi hoppar över ölsejdeln..mer förslag..GÄRNA!!

• Auroratiger

Jag minns faktiskt inte vad vi köpte till vår best man, men tärnan fick ett par fina champagneglas och en flaska mousserande vin som vi köpte på vår bröllopsresa i Italien. Jo, förresten, vår best man fick en golfrunda på en fancy golfbana.

Svar på tråden Gåvor till bestman/tärna