• Jencie

Örhänge på pojkar, rätt eller fel?

Om din lilla son på låt oss säga 2 år kommer hem och vill ha hål i öronen för att någon av hans tjeh kompisar på dagis har det. Skulle ni tillåta om man bortser från det faktum att många tycker det är tidigt med hål vid 2 år ålder

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-29 17:22:21:
    Vill understryka att omröstningen handlar om en liten pojke med hål i öronen inte om hur viss det passar sig att ha hål i öronen vid den åldern eller ej!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Örhänge på pojkar, rätt eller fel?
  • carola1977

Tycker inte att något barn, oavsett kön, ska få hål i öronen.

• Dino78

Hål i öronen på barn UNDER 10 år är INTE ok för mig. Hade jag en son och han ville ha hål i öronen skulle han få ta det när han passserat 10 år, kanske äldre t o m.

DIF i själ och hjärta
  • Petite

Det är inte okej oavsett kön i så tidig ålder enligt mig! Men det handlar aldrig om kön, bara ålder.

~ Grâce à toi à nouveau je respire ~
  • Kristin24

nä, det får han ta när han blir äldre...skulle bara se konstigt ut på en liten pojke, gillar inte det på små flickor heller.  Vill inte barn ska se ut som minivuxna.  Men om han vill ha hål i öronen när han är 12 år så är det okej.  Han skulle även få pierca sig, för min sambo är det...svårt att säga nej då tycker jag.

Go och glad Kexchoklad
  • lejoch

Lika gärna som att en tjej får det.
    Fast jag skulle inte låta någon tvååring ta hål i öronen.
    Möjligen en fjortonåring.

• klickann

nja. var han över 15 så... vad kan man göra lixom...

• snyggare än dej iaf

Fulkomligt fel!
    På pojkar under 11 år..
    Men vill inte heller att flickor under 5 år har det, om dom inte vill förståss!

• Jen 82

Hade sonen varit äldre hade jag sagt ja men hade han frågat när han var 2 skulle jag sagt nej, men det skulle jag säga till dottern också !

Svar på tråden Örhänge på pojkar, rätt eller fel?