• Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilken färg på bil tror du har bäst andrahandsvärde?
  • Laire

Gissade på silver.

Vit vet jag att det inte är, sambons svåger fick 15 000 minus i värde på deras bil när de bytte in för att den var vit.

Många som yttrar sig har ingen egen mening, bara motsatsen till andras.
  • Nattalina

Silver tror jag. Jag har hört att rött lack är det som fortast blir solblekt.

• Toyya

Röstade på silver, metallic är ju alltid populärt.
    En av de sämre färgerna är helt klart vit, för när rosten börjar synas blir det jäkligt avslöjande...

• mia1980

Silver då det är den färg som håller längst utan att bli skadad av sol och slitage.

• Delicious2

haka´r på o röstar på silver

• mona83

Tog silver, metallic är ju populärt har man sett.
    En röd bil skulle jag tro förlorar värde fort med tanke på att dom bleks väldigt fort.
    Även en mörkblå bil tror jag blir blekt fort, själv har jag en mörkblå bil.

• triss i tjejjer

Svart eller silver...

(¯`°?.¸ ♥ Tindra Evelina 03.09.09 ♥ Leia Emilia 06.02.16 ♥ Nova Elvira 06.02.16 ♥ ¸.?°´¯)
  • Tigerunge

Vad förvånad jag blev. Då är det alltså silver man ska köpa om man köper en ny bil

• Vero

jag röstade på svart...

The impossible just takes a little longer
  • Lottis77

Definitivt silver. Svart och röd blir fortare "slitna" och en vit bil är det väl inte många som vill ha. Sedan tror jag att metalliclack håller priset uppe eftersom den är mer slitstark än vanlig lack. Så satsa på metallic-silver för bästa andrahandsvärde.

Bortskänkes: bebis 18 mån med tandsprickning!
  • Mikka82

silver helt klart! men absolut inte rött...det krävs mycket omvårdnad för att en röd bil ska se fräsch ut länge och inte bli solblekt!

• Tigerunge

Jag som var intresserad av en guld/champangefärgad bil, Kanske man ska tänka över då....

Svar på tråden Vilken färg på bil tror du har bäst andrahandsvärde?