• Catte

Vad har ni fått i Alla Hjärtans Dag present?

Är lite nyfiken på om ni fått ngn present idag av era kära eller beundrare och isåfall vad? Själv fick jag en massa bra oljor, inpackningar och tvålar från Body Shop av min sambo och ett urgulligt alla hjärtans dag kort...

• Svar på tråden Vad har ni fått i Alla Hjärtans Dag present?
  • tulipanrosen

pussar och kramar och choklad.

• sarah

Jag fick en underbar, jätte stor bukett med massa röda rosor, röda bär, gröna kvistar och nå mer...tyvärr luktar den curry, annars är den jätte fin (har sprayat lite parfym på den för att få bort curry lukten)
    så fick jag ett gulligt kort, en ask med godis och en stor söt sån där blå gallerix nalle med ett hjärta.

• pärla

Blommor och boken " Ett barn blir till"..

• Snara79

Rosor o sen middag ikväll! Så snällt! Tack sambon!!!

• penapöna

Jag fick ett jättegulligt kort med kärleksförklaringar i. Han fick också ett. Igår köpte jag hem en tulpbukett till oss. Båda vi har varit lite extra kärleksfulla och mysiga med varandra idag och än är ju inte dagen slut, till middag blir det pizza i soffan.

• Majsan70

Ett guldhalsband med ett hjärta på. *S* Jättefint o mycket överaskande.

• lunis

hej jag fick en blomma ock blev bjuden på taihmat av min älskade sambo jag älskar honom så mycket kram carola

• Mickis74

Vi firar inte Alla hjärtans dag med presenter......däremot ser vi till att ägna dagen åt varandra.

I år blev det lite annorlunda dock *ler* Vi har varit på dop/bröllop o firat dagen med kompisarna o deras närmaste, jättetrevligt!

Svar på tråden Vad har ni fått i Alla Hjärtans Dag present?