• kozzan

solskydd/suflett till bilbarnstol, finns det???

Jag har en brio zento bilbarnstol. Nu när solen börjar gassa så undrar jag om det finns liknande sufletten på vagnen man kan köpa och montera på bilbarnstolen? Är det någon som vet om det finns och isånafall vart hittar jag det? Har ni några andra bra tips på hur man undviker att barnen får solen i ansiktet så är de välkomna...

• Svar på tråden solskydd/suflett till bilbarnstol, finns det???
  • Heidi1

finns såna dä solskydd man sätter på bilrutan sen finns d fusktoning på biltema om man e händig.min sambo har precis satt fusk toning på fönstrena.d va rätt piligt för att få d bra

• Joppis81

Det finns solskydd till bilstolar. Vi har iofs en Britax men till den finns det solskydd, ser ut som en silvrig platta som skyddar mot solen samt stöter bort värmen eller nåt sånt. :)

• Smulan sthlm

Japp, såg sånna idag på Barnens Hus.

• kozzan

Joppis- det är nåt sånt jag är ute efter, tycker inte de där grejerna man sätter på rutan hjälper någe bra... Vart köpte ni er och vad kosta den på ett ungefär...

• kozzan

Smulan- kalas, ska dit imorogn, får kika då, minns du vad de kosta?

• Smulan sthlm

Sorry...tittade inte riktigt så noga...

• Joppis81

kozzan: Tror det kostade 199:- eller nåt sånt, inte alls farligt dyrt iaf!

• luzorsus

ja vi har solskydd till zento:n, 199 eller max 299 kr....följde med både spark och solskydd när vi köpte vår stol.

• kozzan

vi fick sparkskydd till när vi köpte vår. 300 är det ju klart ärt om ma tänker att hon ska använda stolen nästa sommar oxå... tack för era tips, ska till barnens hus imorogn och se om jag hittar den där...

Svar på tråden solskydd/suflett till bilbarnstol, finns det???