• Nyfiken gul

Hjälp - urringad i ryggen - vad gör man med BH:n då????

Har en skitsnygg byxdress som jag tänkte använda till helgen...

Problemet är BH:n....

Jag har STOOR byst och kan under inga omständigheter gå utan bh ens en kort stund = diskbråck och ryggskott....  samt att brösten hänger nere i knävecken = inte snyggt alls...

Men hur gör jag nu? - Byxdressen är urringad i ryggen och framtill ungefär som ett korsettliv = mycket bar hud...

framtill går det att ha bh på sig - den syns inte alls framifrån - men bakifrån syns både axelband o bh-band....  det ser för jävligt ut....

Har ingen bild på hur det ser ut men tänk er Halterneck med korsettliv-liknande ifram och djup urringning i bak - nästan ner på halva ryggen...

• Svar på tråden Hjälp - urringad i ryggen - vad gör man med BH:n då????
  • 3 hjärtan

det ska ju finnas nån tejp som man kan använda i stället för BH, men jag har inte provat själv, så jag vet inte hur bra dom är.

• TessanSessan

Sånna BH:ar tror jag du kan hitta i de flesta butiker med underkläder. Testa på Twilfit och lindex t.ex.

• Nevada

Jag brukar ha en halterneck bh..och dra ner ryggbandet så långt det bara går, det brukar funka bra. Det.. eller en bh med genomskinligt ryggband där bak.. då syns det ju inte så mycket. Du får väl ge dig ut på stan o kika imon

Ja va fan man var ju nykter i morse men nu börjar det ordna upp sig !
  • Pikku Enkeli

Du ahr ingen gammal BH som du kan klippa av axelbanden på och sen tejpa fast BH'n på kroppen? Har jag testat och det fungerade hyffsat.

[[Winners never quit. Quitters never win.]]
  • Calylite

finns ju kupor man kan ha med lim på så de har inga spännen alls oxå, + att de är så gott som osynliga under kläder.

Svar på tråden Hjälp - urringad i ryggen - vad gör man med BH:n då????