Hatar svenkar muslimer?
Själv är jag svensk & muslim!
Låt oss bygga broar.
Om det är någon som inte förstår något om islam så fråga gärna någon som kanske vet.
På så vis kan fördomarna förhoppningsvis minska...
Själv är jag svensk & muslim!
Låt oss bygga broar.
Om det är någon som inte förstår något om islam så fråga gärna någon som kanske vet.
På så vis kan fördomarna förhoppningsvis minska...
nej tack
egentligen skulle jag vilja hosta en massa "fördomar"
fakta saningar och bla bla bla .. men jag ska hålla mig kort idag .. förrädare ... tack för mig *poff*
Det är lätt att hata det man inte förstår men jag tror svenskarna är långt mer tolleranta än andra länder men jag kan ha fel.
det är ennu enklare att hata det man förstår och inte gillar
jag tycker det är ganska svårt att hata över huvud taget. trist att gå och hata nåt, helst nåt så stort och brett som islam.
Förrädare - är det något du tänker högt eller är det riktat till mig personligen?
Funderingar är klart man har, det är långa broar mellan det som jag växt upp med och tror på, jämfört med islam och muslimer. Fördomar har jag också. Men hata, det är ett alltför starkt ord.
Förrädare? Det var det löjligaste jag hört på länge
Kör hårt TS! Islam är en fin religion, och jag tycker du är modig som vågar ge dig i kast med alla trångsynta efellare som kommer sabba din tråd.
jag får inget grepp om den där religionen. det verkar finnas lika många sätt att se på islam som det finns muslimer.
en del verkar jättesunda i mina ögon medan andra verkar mindre sunda.
så tredje gilt .. jag hatar fallafeldyrkan ja ..
jag hatar faktum att den tar över europa och sverige för den delen
jag hatar förrädare som ger efter
mmm mycket hat där men för att citera bush .. eller så är ni med oss eller emot