• Annika 1983

Hur lång tid tar det för dig att äta en 200 grams Marabou Chokladkaka? (olika sorter)

hmph ja började på en för en stund sen. o så satt jag o läste här osså viiiiiips var den slut . Var to´g den vägen :-O.

Tog max 20 min  så jag röstade på 15 min .

Är äcklad nu ja . Men men gott var det.

Följdfråga:

Vilken sort är godast?

Jag gillar helnöt mums! Eller Frukt & Mandel.

* Kram *
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur lång tid tar det för dig att äta en 200 grams Marabou Chokladkaka? (olika sorter)
  • Lobos mágicos

Glömde ju.. Digestive är godast!

• Cheera

Tar nog mer än en dag, äter jag för mycket så mår jag illa och så köper jag oftast till kvällen och vill gärna ha till kaffet dagen efter.
    Äter helst original eller med hasselnötter. Supergott till kaffe iaf. Usch nu blev jag sugen, var så längesedan, tur att det är lördag idag

• ying yang

2-3 timmar, jag gillar den vanliga mjölkchokladen bäst.

• skrutthumlan2

kan nog klämma i mig en kaka på under 1 h, men sen mår jag så fruktansvärt illa efteråt. Men ändå slutar man inte äta! Hur dum är man egentligen:)
    gillar mjölkchoklad och helnöt bäst!

• Shalita

Minst en vecka iaf... Äter max 4 rutor per dag när vi har sån choklad hemma. Mörk choklad tar ännu längre tid...  

• Sand trollet

Det går på ca 15-20 min =)

• Z4R4H

Sen jag blev gravid kan jag inte äta choklad :O

• Dino78

Kan inte äta så mycket choklad, blä. Det tar ett par dagar, äter i nån kvart och så har väl en tredjedel försvunnit på sin höjd. Tröttnar så fort på det. Likaså med chips, älskar chips men nä'r jag gluffsat i en 15-20 minuter så är jag less på det sen.

DIF i själ och hjärta
Svar på tråden Hur lång tid tar det för dig att äta en 200 grams Marabou Chokladkaka? (olika sorter)