• Tudorjohansson

Uttråkad! Fler som bara går och väntar på bebis??

Ja jag har tråkigt som bara den. Kan inte njuta helt av det fina vädret. Svettas ihjäl ock orkar knappt röra mig. Ja hur har ni andra det som oxå bara väntar.

E i v. 36+4 nu....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-07 13:42:13:
    Ja då var det 16 dagar kvar till BF. Hur ska man orka 14 till om man har otur????

Jag beundrar alla som klarar av att gå över tiden utan att bli psykist sjuka Jag tror jag kommer bli tokig om jag går över

• Svar på tråden Uttråkad! Fler som bara går och väntar på bebis??
  • millan87

haha japp jag väntar oxå.. men de e segt.. har bf idag nämligen:D

• Samsonia

Jag önskar att mitt lilla pyre ville titta ut snart. men han/hon verkar inte riktigt sugen på det än...Har inte kännt att det har brådskat tidigare, har en del att fixa med huset först. Men i förrgår fick kompisar till oss barn och det kändes faktiskt lite. Jag är jätteglad för deras skull, men önskar samtidigt att våran också ville komma ut snart... Är i v 38+3.

• snoozen

Samsonia: Såg att vi har BF samma dag, 11/4, och att vi plussade på exakt samma dag.. Hoppas oxå på att lill*n vill komma ut.. men men, det är väl bara o vänta.. fast det är inte lika fint väder här som TS verkar ha

• Vicka81

v37+1 här och jag är sååå uttråad och less... har ont lite överallt och är vig som ett kylskåp... tur att man får fördriva tiden genom att "sova ikapp" lite...

Gravid v. 38
  • bebis2007

är i v37+2 och håller på att avlida. =) Kan göra allt för att bebis ska komma ut nu. Det är så dryyygt att bara vänta!

• bebis2007

Men vi får se det från den ljusa sidan. Vi kommer att kunna ut och gå med våra bebisar varje dag framöver. Vi har ju hela sommaren framför oss! Det ska bli så skönt att få vara ledig en hel sommar!

• illendria

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! 38+5, och vääääääldigt less. Avskyr att vänta. Nu vill jag pussa på bebisen! Den sista tiden är ju mest bara transportsträcka känns det som.

• AnnaFreja

BF idag. Segt segt segt!

• Trossens mamma
    BF idag här med...
    * Lova skall få ett litet syskon BF 31.3 vecka 40 *
  • rödfräs

41....det här suger... det enda jag gör är att baka, och äta...vill ha ut ungen nuuuuuuuuuuuuuuu

Svar på tråden Uttråkad! Fler som bara går och väntar på bebis??