• Titan

Utemöbler till billigt pris

Undrar ifall ni vet någon som säljer billiga utemöbler där det ingår bord+ 4 stolar+parasoll(ej i plast)för mellan 1000-2000kr.
    Det får gärna vara aluminium med textoline (tror jag det hette)
    Jula har ett set med 6 stolar+bord+parasoll för 1995:- och jag undrar ifall någon känner till något mer?

• Svar på tråden Utemöbler till billigt pris
  • mrs holiday

Såg reklam från Plantagen, de hade ett runt bord + fyra stolar + parasoll i något sådant där material för 998kr har jag för mig.

• Tjimtjom

Kolla på Coop Forum o ICA Maxi

• Titan

Var på coop idag och de hade tyvärr urdåligt sortiment.

• Titan

Letar ej runt bord utan rektangulärt

• Tjimtjom

Det kan hända att det är lite tidigt. Vi går ju in i April precis så det kanske blir bättre om ett par veckor.

• Titan

Jag får testa igen på Coop om ett tag.

• Tjimtjom

Såg att IKEA har en soffa, bord o 2 karmstolar i trä under 1000-lappen. Prova lägga in en länk, kan inte lova att det funkar. Annars så ligger det under Sommar/möbelgrupper

www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay&catalogId=10103&storeId=2&productId=17580&langId=-11&categoryId=17265&chosenPartNumber=90055696

• Tjimtjom

Ser inte så där jätterolig ut på bilden men lite textil kan göra STOOOR skillnad

• Catchie80
    Tjimtjom skrev 2007-04-02 12:02:47 följande:
    Såg att IKEA har en soffa, bord o 2 karmstolar i trä under 1000-lappen. Prova lägga in en länk, kan inte lova att det funkar. Annars så ligger det under Sommar/möbelgrupperwww.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/Produc...
    Ja den köpte vi för 995kr. Jättefina var dom på balkongen. Parasollen är ju skitbilliga också där, så totalt blir det lätt under 2000 kr. Dessutom får man trä, och det är alltid finare än plast tycker jag.
    Min son är mitt liv
  • Salmiak73

Cheapy har ett jättesnyggt i grått och svart, "Fejkrotting" (Vilket är tåligare än riktig) och i aluminium. Det är ett runt bord med härdad glasskiva, 4:a st positionsstolar och ett stort parasoll i grått.

• Catchie80

Bauhaus har ett bord med stolar i aluminium. Det är ju dock lite dyrare. 3500 kosatde det. Men snyggt som fasen..

Min son är mitt liv
  • Vaniljmamman

Jysk har en underbar trägrupp i matt vit med kryss i ryggen 1599:- tror jag den kostade!
    Hornbach hade snygga bistro stolar i metall 100:- å så hitta ett bord till det kanske?

• Titan

Vart ligger Cheapy och Hornbach?

• Vaniljmamman

Cheapy å hornbach finns bara i vissa städer, googla på dem så kan du kolla om det finns just där du bor!

• Titan

Eller så köper vi Ikea's Äpplarö bord för 1095 och väntar med stolarna (har en bänk vi kan använda och gamla stolar som vi haft inomhus)

Svar på tråden Utemöbler till billigt pris