• Snakeheart

Ensam... fler ensamma blivande och/eller nuvarnade föräldrar i Gbg-trakten med lust att träffas...? Nr 3

Vår förra tråd råkade dö o jag missade det, men här kommer vår nya fikatråd!!

Fikor eller lite vad som.. Kom gärna med idéer! Trött på att jämt vara "ensam" nu bara... Vi kan ju även göra annat när vi träffas sen.. Äta ihop.. Gå i affärer... Gå ut nån kväll om vi lyckas fixa barnvakter ... osv..

Första trådarna:
    www.familjeliv.se/Forum-3-31/m11852408.html
    www.familjeliv.se/Forum-3-31/m15663855.html

Diskussionstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-3-31/m17114665.html

Ännu en bra fikatråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-93/m16765972.html

Den ena behöver ju inte utesluta den andra.. Jag fikar gärna med folk från båda iaf..

Kramar på Er!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-31 15:26:05:
    Framför allt tänkt till ensamstående, men vi har armarna öppna för andra som också känner sig ensamma eller så..

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-01 00:21:07:
    BB-syskon i Gbg-trakten?
    www.familjeliv.se/Forum-3-161/m19071724.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-06-27 11:26:27:
    Nya tråden: www.familjeliv.se/Forum-3-31/m22198081.html

• Svar på tråden Ensam... fler ensamma blivande och/eller nuvarnade föräldrar i Gbg-trakten med lust att träffas...? Nr 3
  • famgiger

Vet ej om jag var med i någon tidiagre tråd...

Jag väntar tredje barnet bor på hisingen i Gbg och skulle gärna vilja träffa nytt folk.

• Frusna flickan

Hej! Ja nu ligger din tråd här. Bra! Jag kollade om någon ny var skapad och gjorde en då ingen ny fanns. Minuerna efter kom denna upp. Jag lägger en länk hit i den andra tråden (som jag startade för en stund sedan) så kan vi hänga här. Kram

• Snakeheart

famgiger: Hejsan där! Själv föder jag mitt andra barn lite när som helst nu..

• Snakeheart

Frusna flickan: Javisst.. hade skapat min precis då jag såg Ditt mail om Din tråd i inbox.. Har mailat den till de andra som varit m mest också.. men kanske missat nån.. Nåja.. Som det kan gå iaf.. Kramar!

• famgiger

Snakeheart: oj vad spännande, Själv går jag in i v.35 idag och arbetar min sista dag imorgon. Ska bli så skönt.

• Frusna flickan

Hej! Idag har mina föräldrar varit här och hjälpt mig att tömma källarförrådet. Puh, vad jobbigt allt är att göra med kulan. Behöver nog skriva av mig lite tror jag. Deppade som fasen igår. Jag bara grät över allt jobbigt. Men den här flytten SKA gå bra.

Välkommen famgiger! Jag väntar också nr 3

Snake: Vad skönt för dig att du nästan är i mål nu. Det är så spännande!

• Lenab79

Nu är jag här!!!!

*Vill ha bebbe*
  • famgiger

Usch Frusna flickan påminn mig inte *ler*.... vi måste också göra en ordentlig städning av vårt förråd. Hur mycket skit som helst. Får bli nu när jag är ledig.

Det som känns skönt sedan är ju att det blir ordning och reda (ja ett tag ialla fall tills man lyckats samla på sig lika mycket igen)

• Snakeheart

famgiger: Aaah... spännande o inte så långt kvar där heller då ju.. Själv har jag ínte jobbat sedan i januari, men beror på att jag har ett så tungt jobb o gått på havandeskapspenning + lite semester jag tog ut innan då.. Är i vecka 40 nu iaf!

Frusna..: Åååh... massor med kramar till Dig!! Vet hur tungt allt känts nu under graviditeten ju.. allra mest nu förstås.. Vill också flytta sen, men är glad att slippa just nu.. Räcker gott med all städning, bb-packning mm..

Jaa.. superpirrigt är det nu.. Jag bara väntar, men kan ju bli ett tag till förstås.. Kram!

Svar på tråden Ensam... fler ensamma blivande och/eller nuvarnade föräldrar i Gbg-trakten med lust att träffas...? Nr 3