• Johanna S

Roliga skyltar och lappar...

Ni vet såna lappar och skyltar som hänger lite här och var som kan vara så himla roliga, men som inte riktigt är menat att de ska vara roliga.

Jag var på min föräldrars jobb igår och såg en lapp på toaletten där det stod : "OBS! Toan hänger sig lätt, kolla så att det inte har hänt" ( har då aldrig träffat på en självmordsbenägen toalett) , tyckte det var grymt roligt.

Är det några andra som har några roliga lappar eller skyltar?

• Svar på tråden Roliga skyltar och lappar...
  • Ronja88

"Rökning förbjuden" skyltar finns det ju lite här och var Såg en sån skylt som nån hade haft lite roligt med och då ändrat till "Pökning för juden" Den var borta nästa gång vi gick förbi igen.

fick ett roligt GB en gång på lunar

Onsdag 23:e juli 2003 00:55 (#3816)
    __maCCan__ P18 från Karlstad i Värmlands län
    mäh!! de finns ju ingen o hitta på nö kuk mä hähä!! pussaj... -jadu hittar du ingen kuk är d illa? hehe
    *skrattar*

Fanns lappar som satt i bussarna för länge sen, vi såg en som stod "jag har dysleksi.." fast helt felstavat och omvänt. Jag och min kompis kunde inte läsa det, satt länge och försökte fatta vad som menades med lappen då tjejen brevid oss läste och förklarade, slutade med att vi alla satt och gapskratta längst bak i bussen Låter kanske som om vi var helt korkade men tjejen brevid oss hade också svårt för att fatta vad som stod.

Sen har jag en bild i mitt galleri -Kolla in!!

www.jesper.nu/bilder/roligt/skyltar/
    sen har ju skrattnet.se (gå in på roliga bilder) där finns det skyltar att skratta åt

• Johanna S

hahaha... det var super roligt. Det var länge sen jag skrattade så mycket!

Någon mer?

Svar på tråden Roliga skyltar och lappar...