• Anonym (snigelspår)

Snigelspår. BLÄÄ

Jag har fruktansvärda problem med flytningar, det är hur mycket som helst, och mina trosor blir alldeles nerkladdade. jag använder trosskydd ibland, men känner att jag helst inte vill ha det, eftersom det luktar o inte kan andas.
    När jag har varit hos gyn så säger dom alltid att dom ser att jag har mkt flytningar, o jag frågar om det finns något jag kan göra åt det, för jag vill inte ha det såhär. Men dom har aldrig haft några råd o ge mig. (har haft det här sen jag var 11, är 24 nu)

Finns det någon annan här som har samma problem, som vet hur det kan minska iaf? Jag känner mig fruktansvärt äcklig.

• Svar på tråden Snigelspår. BLÄÄ
  • IntravenösFylletös

försök lufta så ofta som möjligt, sov utan trosor och ha enbart bomullstrosor på dig som du kan tvätta i 60 grader. inte det sexigaste kanske... men det kan hjälpa iaf...

*Skrattar rått åt alla FBK vargar MOHAAAAA* utom PORRPAC
  • Anonym (snigelspår)

Jag sover utan trosor ibland, men känner mig ofräsch eftersom jag kladdar ner sängen. Det känns verkligen äckligt att prata om det här, men det är ett stort problem för mig.
    Använder nästan bara bomullstrosor med (jag tror att det är bomull iaf, såna som finns på kappahl)
    Ingen av mina kompisar har såna här problem.

• kjempejente

Jag har alltid haft mycket flytningar och heller aldrig fått veta varför jag har dem bara att allt ser bra ut.
    Jag har trosskydd och använder bomullstrosor, sover naken.
    Man vänjer sig och så länge det inte är en sjuk lukt är det ju inget att oroa sig över.
    De män jag har varit tillsammans har ju alltid uppskattat min fukt
    Så det är nog bara att acceptera tyvärr...

• Anonym (samma här)

usch jag har också jätteproblem med flytningar och har haft sen tiidigt i tonåren! jag vet inte heller vad jag ska göra har frågat på gyn och det enda dom säger är att man ska testa sig för könssjukdomar och det har jag gjort många gånger men det visar inget sånt....
    jag sover alltid utan trosor och försöker använda bomullstrosor för det mesta men inget hjälper...

jag har med pratat med kompisar och dom säger sig inte känna igen sig alls, men skönt att veta att det inte bara är jag som är så där "äcklig"

• IntravenösFylletös

ska väl finnas nåt tror ja...
    heter det Lactas eller nåt, det görs reklam för det på teven lite då oh då... om man har lite obalans i ph-värdet...
    testa det. gå till apoteket och fråga.
    nej, det är väl inte så roligt...eller ja, jag vet lite hur det är nu när man är gravid... rinner ju som fan ju ibland.. hehe

*Skrattar rått åt alla FBK vargar MOHAAAAA* utom PORRPAC
  • Anonym (snigelspår)

Ja, man känner sig ju ganska ensam. Visst om man hade lite flytningar, men när man har hur mycket som helst, så är det inte roligt. man måste alltid planera innan man ska ha sex, så att jag kan tvätta mig lite, för annars så har jag tjock slem (ursäkta) o hur kul är det då? likadant när det bara rinner ur en när man duschar oså. blä.

Men man undrar varför vissa har så mkt o andra inget alls?

• Anonym (snigelspår)

paraflaxdrinken: ja, det kanske man ska testa. Hade problem med mycket svamp också innan, men det har jag, tack och lov, blivit av med.

• Anonym (samma här)

ja visst ja det skulle man kunna testa, vet att jag funderade på det när jag såg reklamen men har visst glömt bort det

ska nog köpa och testa redan imorgon
    tack för tipset!

Svar på tråden Snigelspår. BLÄÄ