• Emena

Testat Apotekets Neutrogena Visibly Clear serien, resultat?

Finns det någon som testat Apotekets Neutrogena Visibly Clear serien? Jag har köpt cremen, scrubben och tvätten. Gått på allt helt enkelt. Detta sägs ju ska få bukt med pormaskar, något som jag lider av. Eftersom jag bara presis börjat har jag inte fått så mycker egna resultat men är ändå fruktansvärt nyfiken...är det någon som haft en possitiv erfarenhet av dess användande??

• Svar på tråden Testat Apotekets Neutrogena Visibly Clear serien, resultat?
  • lumpa

Min syster har använd deras ansiktstvätt och tycker den har fungerat bra :)

• Emena

Det känns ju skönt att höra. Oftast tycker jag bara att man går på en massa produkter som inte gör någon skillnad. Man kanske har hittat ett guldkorn :) Tack

• lumpa

ja det tror jag, tyvärr så fungerar den inte så bra på min hy - men jag har problem med acne. Men testa detta, det sägs ju vara bra mot pormaskar,we like!!! :)

• maskrosen77

jag testade den lilla tuben mot finnar, funkade superbra.

• Emena

salla77..............och mot pormaskar??

• sarasue

älskar neutrogena! har använd deras produkter för många år och har just köpt samma grej som dig. det funker super bra!!

• Emena

Jag hoppas verkligen att det ska funka. Känns som om man har hört att "alla andra" hittar sina "kurer" och när man själv provar är det verkningslösa. Jag hyser stort hopp.

• maskrosen77

finnar, pormaskar. funkade jättebra på både mig och min syster.

Svar på tråden Testat Apotekets Neutrogena Visibly Clear serien, resultat?