• Matilda83

Hur lång tid efter förlossningen kom du i dina vanliga kläder?

Sitter och undrar när man ska komma i de kära gamla kläderna igen. Då menar jag inte klämma sig i dem och se ut som en stoppad korv, utan ha dem som man hade innan.
    Hur lång tid tar det ungefär?!
    Jag längtar! :)

• Svar på tråden Hur lång tid efter förlossningen kom du i dina vanliga kläder?
  • Mälaröbo

Min dotter har nyss fyllt 5 och kläderna ligger fortfarande oanvända i garderoben och väntar!

• JoiPoi

Jag kommer i de flesta av mina kläder,dock inte tajta toppar då brösten är större o då visas hela "bulldegs" magen he he...Men jeansen passar nu! 5 månader efter förlossningen

• AmandaPitkänen

efter första barnet tog det ca 2 månader.

Med andra barnet hade jag en del vanliga kläder hela graviditeten, men jag kom i alla vanliga kläder efter ca 2-3 mån.

• Lillbulan05

Jag kunde ha mina jeans efter 5 dagar..

• Shirley

jag kunde ha mina valiga direkt

Sophie - mamma till Liam 0202, Ebba 0307, Felicia 0410, Nova 0605 & bebis bf 19 juni
  • Tina B

Efter 2 vackor var det inga problem (då var all extra vikt redan borta )

• Dinkanesh

Ja här fyller dottern 2 år om några veckor men de vanliga byxorna kommer jag inte i. Vikten är det inget fel på, samma som innan grav. med henne, men höfterna har blivit bredare och magen är inte som den var innan. Så här blev det till att köpa nya byxor.

• Belle76

Min son fyller snart 1 år. jag väger några kilo mindre nu än innan graviditeten. Vad som är konstigt är att det finns mycket kläder i min garderob som jag fortfarande inte kan använda. Magen är fortfarande lite degig mm, men vem bryr sig egentligen- jag har ju världens underbaraste lilla pojke!!!

• niiile

Byxorna kom jag i efter 2 veckor..

• Åskan

Efter 5 dagar. Då satt de dessutom slappt. Skitfult. Nu har jag dock äntligen gått upp igen.

Svar på tråden Hur lång tid efter förlossningen kom du i dina vanliga kläder?