• FruLidgren

Förskolor i Liljeholmen?

Vi hoppas på en plats i Augusti. Har stått i kö sen januari 06 så det borde ju gå tycker man!
    Men vi vet ingenting om förskolorna här! Flyttade till Årstadal i Januari 07 och har inte träffat så mycket folk här än.
    Nån som kan och vill rekommendera nån förskola här i området?

♥Tess♥Micke=Elias♥ www.nogg.se/lillfisen
  • Svar på tråden Förskolor i Liljeholmen?
  • vintervila

Jag har jobbat på Gröndalsgården och det är ett toppenställe!
    Även Trekanten och Hamngården är bra ställen!

• emlet

Vi har vår son på en förskola i Årstaberg/Årstadal som ligger uppe i sjöviksbacken som är hur bra som helst. Han har gått där sedan november. Den startade under augusti 2006 så det är en ganska ny förskola
    Vi bor själva i Gröndal men fick ingen plats där utan får åka lite varje dag men det är det värt.
    Har du frågor så säg till.

• FruLidgren
    emlet skrev 2007-04-02 15:54:18 följande:
    Vi har vår son på en förskola i Årstaberg/Årstadal som ligger uppe i sjöviksbacken som är hur bra som helst. Han har gått där sedan november. Den startade under augusti 2006 så det är en ganska ny förskolaVi bor själva i Gröndal men fick ingen plats där utan får åka lite varje dag men det är det värt.Har du frågor så säg till.
    Aha! Vi bor längst ner i sjöviksbacken, på liljeholmskajen.
  • FruLidgren

Väcker den här tråden igen...kanske är fler som har sina barn på förskolor i liljeholmen nu

• MartinStenskog

Et tips är att du alltid kan surfa på Eniro för att hitta en förskola i ditt område.

• FruLidgren
    MartinStenskog skrev 2007-05-15 07:09:24 följande:
    Et tips är att du alltid kan surfa på Eniro för att hitta en förskola i ditt område.
    jo det vet jag ju, men jag vill höra lite från föräldrar vad dom tycker om sina förskolor.
Svar på tråden Förskolor i Liljeholmen?