Är Theodor ett fint namn?
Funderar på namn. Två månader kvar. Vad tycker ni om Theodor? Har varit ganska inställd på Elias men Theodor kanske är bättre? Flicka står det just nu mellan Amelie och Elina. Inte är det lätt med namn...
Funderar på namn. Två månader kvar. Vad tycker ni om Theodor? Har varit ganska inställd på Elias men Theodor kanske är bättre? Flicka står det just nu mellan Amelie och Elina. Inte är det lätt med namn...
Elias är mycket finare, tycker jag!
Jag tycker att Theodor är fint men kanske lite svårt att säga, han kommer säkert bli kallad Theo =)
Min yngsta heter Amalia men jag ville från början att hon skulle heta Theodora, efter en äldre manlig släkting som hette Theodor, men det gillade maken inte så mycket.
Så ja, jag tycker att Theodor är ett fint namn. Och då Pernilla Wahlgren just fått en Theodor så skulle jag tro att det är ett namn på uppsving.
Jag tycker både theodor och Elias är fina namn. Av flicknamnen gillade jag Elina mest.
Jaha heter Pernilla Wahlgrens son Theodor. Visste inte det.
Har en 1-åring som heter Max och lillebror som kommer om ca 1 månad, ska heta Theo.
Theodor är jättefint! Det vill jag att vår framtida son ska heta
Elias gillar jag inte alls, sorry
Theodor och Elina tycker jag är jättefina namn medan Elias och Amelie gillar jag inte, speciellt inte Elias
Min son heter Theodore "Theo"å jag tycker det är JÄTTEFINT!!! Inte allt för vanligt heller som Elias.
Vi hade länge Theodor som namn när jag var gravid med min son. Jag tycker det är jättefint! Sen blev det Milo, som jag har en särskild förkärlek för. Men om vi får en pojke till blir det nog Theodor! Fast nu när jag fick höra att Pernilla Wahlgrens son skulle heta det blev jag lite tveksam...
Elias har jag alltid velat ha också, eller Elis. men det sa min sambo bestämt NEJ till. Du verkar ha samma smak som jag vad gäller pojknamn!
¨Ja, Elis är också uppe på tapeten. Får väl se när bebisen kommer ut vad som passar!
Mina barn heter och Felicia och Ludvig. Passar Theodor till dessa tycker ni?
Passade alldeles utmärkt med de andra namnen =) Vi skulle ha en Theodor, men blev en Theomin istället
Theodor är superfint! Vår son heter ju det!
Korta ner det till Theo...
Elias och Elina är finast! Funderade själv på Elias, men det blev en Zacharias
Theodore "Theo" är jättefint.
Vår kattunge heter det
Min son heter Theodor men har en hel del smeknamn åxå Theo, Thedde, Theddan å Drutten=)=) Men d namnet är så himla fint tycker jag.. d e nog d finaste namnet på en kille.. Å han e 4 har inte svårt att säga det.