Hur länge ska man blöda efter förlossning?
Undrar hur länge man normalt kan blöda efter en förlossning, hur va det för er? Födde för 10 dgr sedan och blöder en hel del än, ska jag vara orolig?
Undrar hur länge man normalt kan blöda efter en förlossning, hur va det för er? Födde för 10 dgr sedan och blöder en hel del än, ska jag vara orolig?
jag slutade blöda efter 2 veckor. men det kom knappt nåt alls den sista veckan
Jag blödde i 8 veckor efter första barnet och i 6 veckor efter andra. Alla är vi olika så du behöver absolut inte oroa dig!! GRATTIS till bebisen!
6-8 veckor är helt normalt!
oj såg jag skrivit 2 veckor. 5 ska det vara
ok trodde att det skulle avta efter en vecka eller något och sedan blir "flytningar", vilket det inte gjort utan nästan tvärtom. Då är jag ju inte helt onormal då, sköt att höra.
jag födde för 3 veckor sedan och har de senaste dagarna knappt blött något alls, de är på väg att sluta helt, räcker med trosskydd, hiiimla skönt!
Jag blödde bara i några dagar sen blev det dom vanliga "bruna" avslagen. Efter 2 veckor så kom det bara lite som imellan åt var lite ljusrosa. Men alla gånger är olika..
Jag blödde i 8-9 veckor. Ganska mycket de två första veckorna. Sedan det gula avslaget.
Har ont som mensvärk är det något ni käner igen?
Katthi: känns det lite som sammandragningar? att det hugger? Det är livmodern som dras ihop och läker
Jag blödde i 8-9 veckor och sedan kom det gula avslaget någon vecka till. Det var jobbigt då. Skönt att det är över nu.
Fick för 4 veckor sedan och har blött ganska mycket hela tiden..