• Katthi

Hur länge ska man blöda efter förlossning?

Undrar hur länge man normalt kan blöda efter en förlossning, hur va det för er? Födde för 10 dgr sedan och blöder en hel del än, ska jag vara orolig?

• Svar på tråden Hur länge ska man blöda efter förlossning?
  • emma brolin

jag slutade blöda efter 2 veckor. men det kom knappt nåt alls den sista veckan

My baby can kick your babys ass!
  • VI4

Jag blödde i 8 veckor efter första barnet och i 6 veckor efter andra. Alla är vi olika så du behöver absolut inte oroa dig!!   GRATTIS till bebisen!

Tala inte med en dåre om en sten, om du inte vill ha den i huvudet!
  • emma brolin

oj såg jag skrivit 2 veckor. 5 ska det vara

• Katthi

ok trodde att det skulle avta efter en vecka eller något och sedan blir "flytningar", vilket det inte gjort utan nästan tvärtom. Då är jag ju inte helt onormal då, sköt att höra.

• Celice

jag födde för 3 veckor sedan och har de senaste dagarna knappt blött något alls, de är på väg att sluta helt, räcker med trosskydd, hiiimla skönt!

Vår kärlek LIAM är här!
  • Zette

Jag blödde bara i några dagar sen blev det dom vanliga "bruna" avslagen. Efter 2 veckor så kom det bara lite som imellan åt var lite ljusrosa. Men alla gånger är olika..

• Mjusch

Jag blödde i 8-9 veckor. Ganska mycket de två första veckorna. Sedan det gula avslaget.

• Katthi

Har ont som mensvärk är det något ni käner igen?

• emma brolin

Katthi: känns det lite som sammandragningar? att det hugger? Det är livmodern som dras ihop och läker

Oh my god. Du ger mig rysningar med din gitarr!
  • Olle i Alingsås

Jag blödde i 8-9 veckor och sedan kom det gula avslaget någon vecka till. Det var jobbigt då. Skönt att det är över nu.

• Irma07

Fick för 4 veckor sedan och har blött ganska mycket hela tiden..

Svar på tråden Hur länge ska man blöda efter förlossning?