HJÄLP! jag ska på maskerad med hårdrockstema.
Vad i helsike ska man ta på sig då???
Vad i helsike ska man ta på sig då???
Vad för slags hårdrock? Det blir ju lite olika beroende på vad man lyssnar på...
problemet är ju att jag inte lyssnar p åhårdrock så jag har ingen aning om vad jag ska h apå mig.
Finns väl 1000 olika stilar antar jag. men jag vill ju inte va liksom svartrockare med rock o grejer.....
Kanske bara ett par jeans, kedja i.
En långärmad tröja och en t-shirt över (helst med bandtryck).
Sen kan du ju kanske ha lite extra svart runt ögonen
Inte så extremt men "rockigt" om man verkligen lyssnar på musiken....
Nitarmband och nitbälte kanske funkar. Sminka lite svart och sotigt runt ögonen och inte så mkt på läpparna.
Ta ett par svarta tajta jeans och tshirt med bandtryck på. Det borde ju funka??
Vad kul! Jag vill följa med! Kör på svart, tröja med bandtryck och fixa dig inte för mycket (om det inte är glamrock..) Låt håret hänga, du måste ju kunna headbanga
Gud vad kul tema :o)
Ta en bandana kring håret, har du långt hår kan du köra tuperat, lite risigt oxå. Jeans med revor i, kedjor i massor, sotigt kring ögonen. Nitar på skärp och armband.Mkt armringar...
Fan va skoj jag vill följa med!!
Man kan juh även ha schletna blåjeans med hål i, nitbälte och bandtröja såklart :D
Och skinjacka! Om du har någon. Ohh, får jag följa med? Snääälla?
Tajta jeans, bandtröja och jeansjacka (gärna med avklippta ärmar) med påsydda tygmärken. Eller varför inte spandax och pudelkryll ála 80-tal
Kolla foto på http://www.swedenrock.com/frameset.cfm?newLanguage=1
Gud vad kul säger jag med! Och tack för tipset förresten, ska ordna en överraskningsfest för mannen som blir 35 till sommaren, och det här var ju perfekt!
Tips, tajta svarta jeans, och något snyggt rockigt linne, finns ju hur många sådanna som helst i butikerna nu. Och nitar av något slag förstås, tuperat hår är ett måste .