boken Yolanda!
jag vet inte ens vad jag ska skriva, är så jävla frustrerad sen jag har börjat läst boken! vet inte ens om jag kan läsa ut hela... är det någon som har läst den?? är det verkligen en sann historia? hur fan kan dom behandla en människa så? nu ska jag inte förstöra något för er som inte har läst den, men jag måste bara skriva om en sak jag läste i dag och höll på att kräkas på bussen... tjejen blir ju GROVT utnyttjad av alla typ och blir med barn hela tiden och de gör abort och hon föder barn som de styckar osv.. men det jag läste i dag tog priset. dom startar förlossningen på det mest grymma sätt som jag inte ens kan beskriva och den tar ut det för tidigt födda barnet och stryper det och skär upp det eller ngt (kunde inte läsa så detaljerat) och sen tvingar dom tjejen att äta köttet från bebisen... kan ni förstå då hur grym boken är?? jag har aldrig blivit så berörd av en bok i hela mitt liv, jag mår illa bara jag tar i boken!
är det fler som läst den?? om inte så försök att läsa den men den är väldigt grov...