• Lady81

Dove, Nivea m.m. Brun utan sol hudlotion, vilket av märkerna är bäst?

ja, jag tänker på bl.a. dessa som visas på tv osv.
    dove, nivea m.m. man ska smörja in ca. 5 ggr så får man en fin solbränna.
    stämmer detta? och i sånna fall, vilket av märkena är den bästa?
    beöver man inte scrubba kroppen innan eller blir det jämt ändå? med tanke på att det är just en hudlotion?

jag är i mig själv ganska ljus, och vill bara får en fräsch lite gyllene färg på kroppen, ska man då köra med den ljusare eller mörkare nyansen? hur har ni gjort, och hur blev resultatet?

• Svar på tråden Dove, Nivea m.m. Brun utan sol hudlotion, vilket av märkerna är bäst?
  • Sefyria

Jag har provat Dove (den ljusa färgen) och jag är jättenöjd. Får ett fint jämnt resultat där jag smörjer in mig, har även provat i ansiktet och det har gått fint. Peelar mig inte innan jag smörjer in mig.

♥ Mamma till Sebastian 060409 ♥
  • ying yang

Dove Summerglow funkar i början, men efter ett par dagar och tvättar ser det ut som man har smutsiga fläckar på sig..usch.

• P yret

jag har provad Dove, både ljusa och den mörka.. men gillar den ljusa. bättre att smörja flera gånger än en gång.. tyckte den mörka blev mer fläckig.
    men den ljusa funkar kanon, inte fläckig. funkar i ansiktet kanon. Peelar mej inte innan..

• MsRahkonen

Fick dove i julklapp och trodde inte det skulle funka. men har använt den efter att ja duschat för att bli mjukare. har faktiskt märkt ett bra resultat. syns bland annat att ja mest smörjt nedanför knäna:) så den funkar. har även smörjt mej i ansiktet och det blir inga fläckar..

• Lady81

det låter ju jätte bra!! =) ingen som har nåt att säga om niveas? deras hudlotion brukar ju i sig vara jätte bra tycker jag..

• Liiah

Hallojj

Jag har oxå ljus hy och har provat många olika märken!
    Dom jag gillat bäst är ACO, Loreal´s sublime bronz gel och Niveas den här pumpsprayen( man smetar ut själv, ingen sån där som man bara sprayar på o låter va)
    Har även provat Dove´s men tyckte inte att den höll nå bra när man duschade, hälften av färgen försvann typ efter första duschen!

• Velpinne

Man blir gul av Niveas, Dove är toppen!

• fipa 2

natusans är bäst tycker jag

• Marres Killar

Har hört att det färgar av sig på underkläderna... stämmer det? och blir man inte "gul" istället för "brun"?

»--(¯`v´¯)--» Stolt mamma & fru »--(¯`v´¯)--» (fd JMMM)
  • fipa 2

jag peelar mig innan, det är ett måste tycker jag.. då efter några dagar börjar huden "flagna" om man inte har peelat sig innan, och på så sätt blir huden ojämn sen

jag är rätt ljus i huden, men jag köpte den mörkare av misstag, och tycker den är jättebra, man blir mörkare snabbare

• fipa 2

marres killar

jag har ingen aning.. jag smörjde mig bara där jag behövde hehe, ansiktet och armarna och halsen
    det kom inget på kläderna dock

• emmye

Lóréal Nutribronze är jätte bra,man får jätte fin brun färg. Jag har den för dark skin.

200ml 150:-

~*~Varje människas liv är som en saga som skrivs medan man lever~*~
Svar på tråden Dove, Nivea m.m. Brun utan sol hudlotion, vilket av märkerna är bäst?