Varmt huvud
har era 5 månaders bebisar oxå varmt huvud???jag tycker att min 5 månaders son har hafft varmt huvud sen han föddes e det normalt???eller ska jag vara orolig??
har era 5 månaders bebisar oxå varmt huvud???jag tycker att min 5 månaders son har hafft varmt huvud sen han föddes e det normalt???eller ska jag vara orolig??
ingen som har samma probelm????
JO, har undrat flera gånger om Isabella har feber när huvudet är varmt. Men inte alls. Jag frågade på BVC och det var normalt att deras huvud var varmt för att det arbetar så mycket dels med fontanellan och alla intryck. Du behöver inte vara orolig.
Jag tycker ständigt och jämt att min lilla kille verkar ovanligt varm om huvudet. De få gånger jag försökt ta tempen (supersvårt - vi har bara rumptermometer) visar den ingen feber. Så jag antar att endel småbarns huvuden känns varma.
jo men man kan ju undra...alla säger det e normalt men ibland undrar man om...eftersom det vart så sen han föddes och det e samma nu...hur länge komer det att va så då??
Min dotter e 8 månader och har fortfarande väldigt varmt huvud utan feber så det är inget att oroa sig för så länge barnet är piggt..
Suppidupdup:
Min lillkille har oxå väldigt varmt huvud och jag vet precis vad du menar. Man vet, rent förnuftmässigt, att om pojken är pigg o glad o äter osv så är han frisk, men ändå så börjar man fundera om han inte är lite sjuk iaf....men jag är iaf inte lika nojjig som jag var de första veckorna så förhoppningsvis så håller den trenden i sig och man blir den där coola föräldern man tänkte sig att man skulle bli
hihi tack så hemskt mycket för era svar...snällt av er:)