• Happy76

Jeans i strl 86/92 med mudd eller resår nertill?

Någon som kan tipsa om var man kan hitta sådana? Tycker det är svårt att hitta mjuka, praktiska och bekväma jeans när man kommit över till "storbarnsavdelningarna" på klädbutikerna.... Det mesta i jeansväg är bara hårt och stelt tycker jag.

• Svar på tråden Jeans i strl 86/92 med mudd eller resår nertill?
  • snigelina

Min dotter har två par jättefina från Pop, visst är de dyra, men väl värda priset! Hon har inte haft jeans förut och fick nu sina första, hon blir två år om en vecka Det är mjuk mudd upptill och resår nedtill och det är lite baggy-stuk på dem. Finns både i mörk och ljus tvätt.

• Vanilj

Har inte polarn o. pyret det? Dem har haft det innan? annars hitta jag ett par på cubus innan vet dock inte om dem fortfarande har dem.

Man lär så länge man lever.
  • sara007

har både ifrån pop och åhlens. Båda är bra, men Åhlens billigare förstås.

• Happy76

Tack för tipsen! Jag har inte sett Pop:s jeans med mudd på länge, trodde inte de hade kvar dem. Åhléns barnkläder brukar ha jättefina kläder, måste ge mig dit på lunchen!

• Happy76

Hej! Japps, det blev polarns . Åhléns var oxå jättefina, men de hade inte rätt storlek inne, så det blev de andra. Sitter jättebra, mjuka och sköna. Visst de är lite dyra, men de är rymliga så de kommer nog hålla länge!

Svar på tråden Jeans i strl 86/92 med mudd eller resår nertill?