Hörselskydd!
Ska på mässa nu ihelgen där de kommer att spela hög musik och behöver då hörselskydd till tjejen, som är 3,5 vecka gammal.
Men de ända hörselskydd jag har hittat är från två månader. Finns det inga hörselskydd från 0 månader?
Ska på mässa nu ihelgen där de kommer att spela hög musik och behöver då hörselskydd till tjejen, som är 3,5 vecka gammal.
Men de ända hörselskydd jag har hittat är från två månader. Finns det inga hörselskydd från 0 månader?
Japp, finns i märket Gracco. Jag köpte ett till min tjej på Barnens Hus när vi skulle på bröllop.
Vi använde Peltor Kids på E från det han var nyfödd.
Okej. Då blir det ett par Peltor Kids (Är ju billigast).
Vi köpte Graco hörselskydd men han tyckte inte om dem. Han blev jättevarm om öronen.
Finns det inga andra hörselskydd?
Sundström: Peltor Kids finns. Dom går att köpa billigast på Jula eller Clas Ohlson för 129 kr
Är dessutom jättebra - E sov sig igenom ett besök på High Chaparall inklusive show med massa pangpang när han var några veckor gammal
Vi har Peltor Kids och tycker dom är kanon. Var nyligen i New York och dottern hade på sig dom när hon skulle sov (om vi har ute på restaurang) och när vi var på en hockeymatch. Funkade kanonbra, rekommenderas.
Jag kan rekomendera Peltor Kids som hörselkåpor till barn. Peltor är ett bra och stort företag inom hörselkåpor. Jag själv jobbar med indviduella hörselskydd.
Har använt peltor kids på mina flickor från liten ålder. Men köp dem inte på barnens hus. De är billigare på krauta, clas ohlsson, gekås osv...