• Anonym

Bjuda ut en kille?

Jag är lite intresserad av en kille jag träffat någon enstaka gång, men vet inte alls vad han tycker om mig. Känner honom inte direkt väl, utan mest genom en vän.

Eftersom jag läst/hört på många ställen att en tjej inte ska bjuda ut en kille utan istället invänta honom. Typ att om han är intresserad så hör han av sig, annars kan man lika gärna lägga ner. Vad aser ni om detta? Gärna killar får svara!

Vet inte heller vad jag ska säga ifall jag skulle "bjuda ut" honom.. Tips i så fall?

Är väldigt osäker som person också vilket gör att jag tycker det känns väldigt läskigt att ta steget då jag inte har en aning om vad killen ifråga tycker och tänker..

• Svar på tråden Bjuda ut en kille?
  • Engeln

Låssas som om du inte är blyg. Finns många killar som dels är för blyga för att bjuda ut en tjej och för "dumma" för att märka att en tjej är intresserad. Livet är kort fråga honom om han vill ha stryk i biljard eller nåt annat du vet att gillar att göra. Säg det med humor...
    Säger han nej så säg att du har svårt att förlora men kan ge det ett försök. Är han en nejjig person gå vidare till nån annan.
    Det sista vi tjejjer ska göra är att ägna timmar åt att fundera vad en kille tänker å tycker, oftast tänker dom inte eller tycker inte så mycket heller. Dom är ganska basic, som vi oxo borde va.

• Lundby87

Kan ju kolla om han vill ta en lunch eller åka in å sätta sig på en uteservering nu när värmen börjat komma.

• Emil06

Killar gillar tjejer som tar första steget Jag har "bjudit" ut många killar och har aldrig fått ett NEJ Det uppskattas, prova!!

• Smulan80

jag raggade upp min pojkvän för 3 v sen. Har spanat in honom i nästan 1 år på träningen. Men visste inte om han var intresserad eller ens singel. Men om man inte vågar så vinner man inget! Det visade sig att han har spanat minst lika länge på mig men vågade inte bjuda ut mig Så han blev överlycklig när jag tog initiativet. annars hade det aldrig hänt nåt
    Så kör på du bara! Man har inget att förlora!

• Anonym (Precis)
    Smulan80 skrev 2007-04-04 08:41:15 följande:

Men om man inte vågar så vinner man inget!

Så kör på du bara! Man har inget att förlora!

Precis det är rätta takter är många tjejer tveksamma till det hela
Svar på tråden Bjuda ut en kille?