• Muminmamman 81

Carena sulky?

Hejsan!
    Vi ska åka bort över midsommar å funderar på att köpa en Carena sulky. Undrar om det e någon som har lite ris & ros om denna vagn? Evelina kommer att vara 6 mån när vi åker...har bara en stor bökig Brio Nova som tar stor plats i bilen...det är 3 lägen i sulkyn..sitt, mittemellan å ligg....

Mvh Nina

• Svar på tråden Carena sulky?
  • Tola

jag har haft den! tycker den är bra:) eh men sonen gillade aldrig den så den bara stod så vi sålde den.. året modeller har skit snygga färger:)

• Dodis

Vi har en och sonen älskar den. Han är 2 1/2 år.
    Det bökiga kan vara hjulen när man är van vid de stora luftgummihjulen men man lär sig.

• HKL

Jag har en Carena Shopper Buggyvagn och vi älskar den :) Ska använda den som resevagn när vi reser till USA nästa månad... den kan säkert följa med på flygplanet också. :D

• picolina

vi har en carena sprint lux.. inte en sulky men en perfekt första sittvagn. fullt liggläge och vändbar (perfa till det lilla barnet) min dotter älskar den vagnen!! den tar liten plats när man fäller ihop den (om man jämför med vår brio som är STOR) och den väger 10 kg. vi ska ha med den till spanien tex.. hjulen är vanlig storlek och ger lite bättre körkomfort än en sulky. den tipsar jag!

ღღღ ♥ Maja 22 juli 2006 ♥ ღღღ
  • Min ängel

Hej!
    Tänkte tipsa om en annan vagn som jag har....
    Tech rider S, det är av märket abc design.
    inte helt liggläge men nästan, vändbart handtag (därför köpte jag den)
    Stor varukorg. Bild finns på barnvagnsfabriken.se , men jag köpte den från villamagnolia.se där kostar den 2199:-
    Lycka till!

• Annikamed2barn

Carena suger tycker jag (förlåt för uttrycket). Vi lämnade tillbaka vår gnissliga, ragnliga Carena Easy efter två dagar.

Svar på tråden Carena sulky?