• Anonym (Jobbigt!!!)

Kåt på en annan kille än min egen:(

Jag fattar inte hur detta kunde hända.JAg är helt 100% säker att jag har hittat min drömprins.Det är min sambo.Jag älskar honom mest i hela världen och han är universums mest underbara kille,pojkvän och pappa.Men det finns en kille som gör mig riktigt riktigt kåt.Det pirrar i hela kroppen när jag tänker på honom.Och när vi ses så riktigt känner jag hur mina ögon gnistrar och min kropp skriker efter att få känna hans händer på min kropp.Han är ingen kille som jag skulle kunna vara tillsammans med men det är skoj att prata med honom o umgås.Men hur kommer jag över dem här känslorna för honom???

• Svar på tråden Kåt på en annan kille än min egen:(
  • Anonym (Vårkänsla)

Vårkänslor kallas det.. Been there!

• Anonym

Du är helt enkelt kåt på den där killen, vårkänslor. Lek med dig själv och fantisera om honom tills "pirret" efter honom gått över - för det kommer det att göra.

• Anonym

Agera inte på känslorna, men det kan ju vara nice att ha de i sitt huvud..*L* Blir det för jobbigt så undvik honom.

• Anonym

De går över... det är som nyförälskelse och snart kan du se klart, utan kåtheten ! Håll fingrarna i styr är mitt råd, så du inte förstör något...

• Anonym (Jobbigt!!!)

Anonym(vårkänsla)

Jag hoppas det bara är så enkelt:)Vi har träffats vid några tillfällen ute i några år.Och han har snurrat i mitt huvud sen dess.Men jag har inte riktigt känt som jag gör nu.Så det måste va vårkänslorna:)

• Anonym

Det går över så småningom men tro mig, det tar tid! Been there too

• Anonym (E)

Lite kåt får man väl vara (eller mycket) bara man inte gör något åt det. Håller med tidigare inlägg... lek med dig själv och fantisera om honom allt vad du orkar. Eller ve och fasa, tänk på honom när du har sex med din partner! Inte så snällt men mänskligt.

• Anonym

Det är helt ok att fantisera, kan t.o.m sätta lite extra krydda på ditt och din pojkväns sexliv. det är också ok att "flirta" lite oskyldigt med ditt heta objekt.Men håll dig till din drömprins.

• Anonym (Jobbigt!!!)

Jag har aldrig haft ett så här långt förhållande som jag har nu.Det är lite jobbigt.Nu när den första förälskelsen är över så får man "kämpa" lite med förhållandet.Och jag har ingen erfarenhet på det området:)Den här killen bor minst 25 mil bort så vi ses inte så ofta.Men vi ska ses på söndag.Vi är dansare båda 2:)Så känslorna blossar upp ganska så rejält när man e tätt tätt mot varann:)Ja o sambon har det lite knackigt med sexet.Vi prata om det igår kväll.Det blr bara samma samma hela tiden.Jag är inte lika sugen på sex längre heller.Det jag känner för den andra killen är mest att jag vill att han ska beröra mig.Det är spännande:)Han ser väldigt bra ut oxå:)

• Anonym (ojdå)

Känner igen det där!

Jag har själv varit med om det. Botemedlet var faktiskt att prata med min bästa kompis om det, och nu menar jag verkligen tjata hål i huvudet på henne, så som man gör när man är kär. Efter en-två veckor var han så uttjatad att han inte var intressant längre.

För min del var det säkert spänningen och även det att man faktiskt hittat drömprinsen man vill leva med resten av sitt liv med, det i sig kanske var lite skrämmande för mig då det betyder att man bara ska vara med en person resten av livet.
    Vetskapen kan nog framkalla nån slags "har jag valt rätt?stadie" som kan få en att snegla på andra för att fövissa sig om att man valt rätt.
    Jag är glad att jag fick vara kåt på nån annan för att inse att det är min sambo jag älskar och vill ha.

Jag tror att många går igenom det, det viktiga är att hitta ett sätt att paja spänningen så man inte faller i fällan att vara otrogen eller gå miste om världens bästa kille för att man är lite kåt! Utan spänning, inget intresse...

Svar på tråden Kåt på en annan kille än min egen:(