• Anonym (:()

Vill få bort håret från överläppen.

Jag liiider av att ha mörkt hår där som syns, har tom blivit retad för det.."titta du har ju muchtash"*vet inte hur de stavas Fundersam *

Hur tar jag bort det enklast?

Kan jag vaxa bort det? Hur blir de då det växer ut? Mörkare? Grövre?

Laser?

Jag väägrar hm, vad heter det nu när de går ner med en nål i hårsäcken och bränner bort hårsäcken, aa det vägrar jag att göra gjorde sååå ont..

• Svar på tråden Vill få bort håret från överläppen.
  • Anonym

Gå till en hudterapeut och få den vaxad, enkelt och bra.

• Anonym (jaap)

finns en kräm på ica konsum som du kan smeta på ca 1 -3 min å sen tvätta bort å då följer håret med den heter veet

Kan man avända veet på ett så känsligt ställe som ansiktet? vet att man inte får använda den till bikini linje och så..

• Taffer

Jag brukar epilera bort d (så som man gör med en epilator, kanske inte stavas epilera ) men d gör sjukt ont, men d går.

• Taffer

Ts: D finns veet för ansiktet, har jag för mej.

• Anonym (jaap)

ja de finns för ansikte men jag har prövat båda tvåå har man bara en till 3 min så e de ingen fara oma man inte hittar den för ansiktet

• Anonym

Jag skulle aldrig ha veet i ansiktet, det är ju starkt som råttgift. Vaxa, det gör jag funkar utmärkt. Varannan månad.

muffins- tråd? när man har en knut och sedan drar bort? ser jätte krånglit ut Inte om man kan iofs

anonym inlägg 8- syns det att man har vaxat bort? alltså som de kan göra om man vaxar tex en bit på benet och sedan struntar i de andra? alltså inte så stor skillnad men aa hoppas du förstår va ja menar

• Malleballebuse

Jag vaxar dort det med kallvax från veet. Kommer tillbaka så småningom men i samma form och färg. Finns att köpa lagom stora remsor på tex KICKS. Visst gör det ont men bara i någon sekund. Tycker du att det är jobbigt kan du be någon annan att dra. LYCKA TILL!!!!

tänkte ta in på en salong första gången och göra det, vad kan de kosta där? och var hittar man salonger?

jag bor i sthlm, några tips?

Svar på tråden Vill få bort håret från överläppen.