Varför kommer det bara skum när jag spyr?
Jag är i vecka 17 och spyr fortfarande. Okej, jag har vant mig men VARFÖR kommer det som SKUM varje gång? Vad är det?
Jag är i vecka 17 och spyr fortfarande. Okej, jag har vant mig men VARFÖR kommer det som SKUM varje gång? Vad är det?
Har du ätit något speciellt?
Kan ju vara magsyra eller galla. Har du provat att ta Novalucol, jag äter dem. Jättebra mot uppstötningar och halsbränna. Hoppas ditt går över snart
Kan de inte vara så att magen är tom och de är galla, så har det varit för mej iallafall.
Ramlösa eller kolsyrat vatten är jätte bra mot halsbränna...
nej, det kommer varje morgon när jag kräks.. det kommer ingen mat för jag hinner alltid till toan innan köket.
galla är väl grönt/gult? magsyra kanske då? Novalucol? receptfritt?
jag spyr hellre innan jag äter... att spy upp mat är sååå äckligt.. hellre skum då
När jag var gravid spydde jag varje morgon. Hade alltid ett glas vatten med mig in på toa. Två klunkar vatten, spy upp allt, två klunkar vatten spy igen osv. tills jag inte mådde illa mer.
Finns ju inget värre an att spy galla...
jag spyr hellre galla än typ mat.. mat känns så jobbigt i halsen... men vattenknepet är smart..
vilket trevligt samtalsämne det här är tjejer
Inte en aning... med du tror inte det är slem då?? Galla är ju gul/grönt så det tror jag inte det är (om det nu inte har den färgen)Är själv i v.34 och har just slutat spy.... vatten har jag oxå alltid inne på toa, så man kan dricka lite mellan varven... spydde dock inte bara på morgonen...
Jo galla är gult