Hur ska jag få honom att ångra sig och komma krypandes tillbaka?
Behöver er hjälp!!!
Min sambo och jag har separerat efter 7 år tillsammans. Grejen är den att vi har en liten tjej på 6 månader och nu har det kommit fram att han varit otrogen med min bästa vän när jag var gravid.
Jag hatar honom för vad han har gjort!
Han har förtstört allt. Vi skulle gifta oss. Vi kämpade i ett år för att få till lilla maya. Han säger att han älskade mig och ville ha familj med mig, men ju mer magen växte så började han tveka på sina känslor för mig. Då gick han och grät hos min bästa vän som han sen började ligga med.
Varför börjar men tveka på sånt när man ska ha barn?!
Jävla idiot.
Nu till saken.
Han träffar inte den andra längre utan vi har försökt lappa ihop förhållandet, men det går inte tillräckligt fort framåt tycker han. Jag är ständigt orolig och misstänksam på allt han gör. Jag försöker verkligen tro på honom men ibland är det svårt.
Han har nu lämnat oss han orkar inte med mig längre. Han säger att det känns som att bo i ett fängelse. Han vet även om att det är hans eget fel att jag är som jag är. Men nu orkar han inte längre. Han säger att han har försökt men det blir aldrig bra efter allt som har hänt. Han tycker inte om mig lika mycket längre. Han har på köpet blivit impotent.
En stor jävla idiot är vad det är. Man går inte och är otrogen när man skaffar familj!
Jag vill inte ha han tillbaka men jag vill att han ska komma och krypa tillbaka och ångra sig och säga att han tycket om mig!
Jag vill att han ska få lida, så som jag gör nu. Jag känner att han kommer för lätt undan.
Finns något jag kan göra för att han ska innse sitt misstag?
Alla tips och erfarenheter tack!