• Molnet

Vilket schampo e bäst enligt er?

Vi bråkar jämt med sambon om vilket märke som e bäst o vilket vi ska köpa i affären.
    Till slut köper vi antigen det vi båda vill ha eller ingenting
    Vilket tycker ni e bäst?
    Om inget märke av ovanstående skriv gärna vilket.
    Glad påsk!!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilket schampo e bäst enligt er?
  • Sofia1984

Vi köper "Enden"-schampo. Billigt och bra (jättebra enligt mig, luktar gott också) i Ullared

/Sofia, Filip 031120 och Elias 060503
  • Helene m Olivia o Sigrid

Jag har just börjat köpa schampo och balsam (och barnschampo) från Urtekram på hälsokosten!
    Jättebra!!

• hönapöna2

provar alltid olika och tycker inte jag märker nån skillnad. brukar ta ett billigt schampo och ett dyrare balsam.

"Vi bråkar jämt med sambon om vilket märke som e bäst o vilket vi ska köpa i affären" - kan ni inte köpa varsitt märke?

• Sencha

Köper bara miljömärkta. Exakt vilket märke beror på vad som finns i affären vi handlar i vid olika tillfällen. Ofta blir det ett som heter...

*springer och kollar*

"Charm"

• silhuett

Jag tycker om Gliss från Schwarzkopf, det luktar så gott och så ser mitt hår nytvättat ut 2 dar i rad! Superbra!

• Sencha

Ni som köper icke miljömärkta schampon: varför?

• xenaa

clearasil citrus är bra tycker jag

~BF 16 Juni ~ - * är i v. 30* - det är en pöjke i magen
  • hönapöna2

Sencha: jag hade faktiskt inte tänkt på det men när jag läste ditt inlägg nr 4 så skrev jag faktiskt upp det märket (charm) -ska köpa det nästa gång!

• Molnet
    hönapöna2 skrev 2007-04-05 20:22:18 följande:
    provar alltid olika och tycker inte jag märker nån skillnad. brukar ta ett billigt schampo och ett dyrare balsam."Vi bråkar jämt med sambon om vilket märke som e bäst o vilket vi ska köpa i affären" - kan ni inte köpa varsitt märke?
    Visst kan vi köpa varsitt märke men även om vi gör det retas vi om vilket som e bäst.
    Går runt o viftar o slänger med håret, vi e som små barn ibland
Svar på tråden Vilket schampo e bäst enligt er?