• Anonym (undrar)

hur går en trekant till?

jag undrar ni som haft trekant och vart i förhållande samtidigt, hur kan ni inte bli svartsjuka?

sen undrar jag om ni tjejer låter er kille sätta på den andra tjejen?

Vad tycker ni om oralsex mellan er kille och den andra tjejen??

undrar bara hur det går till liksom, ni som prövat...!?

• Svar på tråden hur går en trekant till?
  • IntravenösFylletös

varför inte ha med 2 killar istället???

Man blir så snygg av alkohol
  • miiillan

jag skulle aldrigt haft en trekant med min kille och en annan tjej..! gahh.! hade blivit galen av svartsjuka!! tur att han inte vill det.. lycka till!

• Anonym (undrar)

kansek....

• Anonym (undrar)

nån som kan svara på frågorna?

• Nöjd

Vi har gjort det flera gånger men oftast med en extra kille. Ingen svartsjuka what so ever mellan oss. Vi har 20 år på nacken och känner oss fullkomligt trygga med varandra.
    Vi sätter gränserna tillsammans och med den extra partnern, vad som är tillåtet och inte.

• Anonym (undrar)

***puff***

• Jan H

Om du inte känner att det är verkligen RÄTT ska du avstå funderingar på en trekant. Har du anlag för svartsjuka så är det inget att rekomendera. För en del är det säkert en jäkla kick, men det kan också bli slutet på ett förhållande.

• Anonym (undrar)

jag vil bara veta vad de som testat har å säga om frågorna. det har inte med att Min svartsjuka att göra

• Anonym (undrar)

puff puff.....

• Anonym

hjälper till att puffa *nyfiken*

• JohanC

Man måste verkligen känna den personen man gör det med och prata igenom vad man får och inte får göra med varandra.

• 3 barns mamman 1984

killen måste aceptera dina vilkor samt tjejen med..
    säger du stopp så är det stopp som gäller..
    skriver gärna mer till dig men gärna privat

Carl och Wictor ska bli storebröder till en liten flicka som ska komma den 21/5-07 har bf den 25/5-07 igentligen..
  • Anonym

verkar inte som om ts är ute efter råd som detta

JohanC skrev 2007-04-07 23:33:53 följande:
    Man måste verkligen känna den personen man gör det med och prata igenom vad man får och inte får göra med varandra.
    å detta
    Jan H skrev 2007-04-06 11:37:48 följande:
    Om du inte känner att det är verkligen RÄTT ska du avstå funderingar på en trekant. Har du anlag för svartsjuka så är det inget att rekomendera. För en del är det säkert en jäkla kick, men det kan också bli slutet på ett förhållande.
    tror att ts vill ha svar på frågorna istället!

kom igen nu! jag e ju oxå nyfiken ju!
    nån här kan väl dela med sig??
  • Anonym (bi bruden)

Jag kan svara på frågorna då   Jag blir inte svartsjuk eftersom jag är bi, kanske inte har med det och göra vet inte men ändå
    Ja, jag låter killen sätta på den andra tjejen blir tänd av det
    Jag tycker det är helt okej med oralsex mellan min kille och den andra tjejen tycker att har man gått med på en trekant så ska man ju ha allt. Men man måste sätta gränserna innan man har trekant.

• Anonym (Murgut)

Vi har de senaste åren haft gruppsex och även olika slags kanter med flera tjejer eller flera killar. Jag tänder väl inte så jättemycket på tjejer, men har inget emot att leka med dom och att dom leker litegrann med mig.
    Vi är ett par sen drygt 25 år och är trygga med varandra, men visst kändes det ibland lite jobbigt att se sin partner med andra de första gångerna. Man måste bekräfta varandra och vara helt på det klara med att det bara är en skön grej och att det är vi som hör ihop osv. När man gjort det ett antal gånger och det funkat så är min erfarenhet att man inte är svartsjuk. Men, som sagt hänger det jättemycket på att ens egen partner är att lita på! Vi VET att gräset inte är grönare, vi har ju testat
    Självklart gör vi vad vi vill med de andra, även oral6, och självklart alltid med kondom.

• Anonym

klart att vi alla tre tillfredställer varandra på alla sätt....jag älskar att gnida mig mot tjejens sköte..känna värmen och det blöta mot varandra...och sambon älskar det han ser....han får gärna ta henne bakifrån samtidigt som hon slickar mig...jag rider honom samtidigt som jag har hennes sköte ver mig......mmm..bara lite tips...prova!!!

Svar på tråden hur går en trekant till?