VUL v.7+2 och ingen hjärtverksamhet...ge mig hopp
www.familjeliv.se/Forum-7-134/m19216548.htmlKolla denna länk och ge mig hopp. TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-12 08:03:50:
VUL idag, torsdag 12/4 kl. 10:45
Har ingen erfarenhet om det otäcka du får uppleva, men jag håller tummarna för er o hoppas att det ska sluta lyckligt. Kram.
Har sett hjärtat på alla mina tre i vecka 6, hoppas ändå att det inte är så illa som det verkar. Kram och lycka till
Jag var på VUL med sonen i vecka 7 och då syntes ingen hjärtaktivitet. En vecka senare såg allt bra ut och nu är han snart 2 ½ år! Håller tummarna för dig!
Jagvet hur det känns...styrkekramar!!
Nån mer?
Ingen egen erfarenhet, men jag har hört att det är långt ifrån alltid som de kan se hjärtverksamhet så tidigt.
För det allra mesta går det bra. Jag håller tummarna.
Jag var på ett vul i v 6+2 och då syntes en graviditet men ingen hjärtverksamhet. En vecka senare i v 7+2 såg man ett litet hjärta som pickade men som jag förstår är det inte helt enkelt att se hjärtat. Jag trodde det var kört men är nu i v 27.
Såg inget 6+4 med mitt fjärde pyre som jag har i magen nu. 10 dagar senare fanns allt där. Så visst finns det hopp. Håller tummarna för dig
Catta: Jag håller tummarna för er. Jag ska på vul kl. 10.00