• godisbjöörn

VETRINÄR??

Min katt kom in imorrse med ett litet skrubbsår i örat och med lite blod på ena baktassen såg itne så farligt ut...

Men nu är hon jätte hängig och värkar lite små dålig, hon har legat och gnällt lite och värkar slö..HJÄLP MIG!!!!

• Svar på tråden VETRINÄR??
  • Trollet85

hade rigt till vetrinären o bett dom tat en titt på henne . KAn ju ha blivit påkörd och fått inreskador.

• Sunflower

Åk in, hon kan ha blivit påkörd och fått inre skador. Det är bäst att en veterinär får titta på henne fortast möjligt.

Hoppas att det inte är nåt allvarligt!!! Lycka till!

• Angelinas mamma

Äter hon?
    Hur länge har hon varit ute?
    Jag tycker att ni ska ta er till en veterinär så snart som möjligt så dom får titta på henne. Man ska reagera när dom är slöa.

KRAM!

• godisbjöörn

de kan alltså vara så? fast hon va pigg då hon kom in???
    ahr vanliga vetrinärer öppet idag?

• ShootingStar

brukar alltid finnas nån slags jour å ringa till. kolla gula sidorna...

Mamma till Alicia och Lilla Pyret i magen
  • Trollet85

En av mina gamla katter hade blivit påkörd märket inte nåt konstigt ( visste inte att han hade blivit påkörd ) Fick helt plötsligt en knuta på magen som ja åkte till vetrinär med honom och dom konstanterade att han hade blivit påkörd.Men då va de försent att rädda honom. Vet inte hur dant dom har öppet idag.Annars får du ringa nåt djursjukhus och rådfråga . hoppas kisen snart blir bättre

• godisbjöörn

själva grejen är att jag bor hemma hos mina föräldrar som tycker jag överdriver lite nu för att hon änd bara brukar sova på dagarna men jag känner henne bättre än någon och jag tror jag vet när något när fel och de känns så jävla jobbigt nu när dom inte kan lyssna på mig. hadde jag haft egen bil med körkort hadde jag vart på väg för länge sedan...

• ShootingStar

ring å hör iaf, bättre en gång för mycket än en gång för lite..

• godisbjöörn

nej dom är för små för att ha bil..

• ShootingStar

du behöver ju kanske inte åka in med kissen... ring å prata med en veterinär å hör va d har å säga.

• Polysperma

fast samtidigt tror jag dina föräldrar kan avgöra kattens hälsa.

*Jag och endast jag ansvarar för det jag skriver, mao mitt eget fel om jag får varningar*
  • Kaktus33

ring och prata med en vetrenär tycker jag.....dom kanske vill att du ska komma in och visa upp katten

• Polysperma

fast....... om hon/han är minderårig och inte har pengar så kanske hon/han ska fråga sina föräldrar först??
    det är ju inte spec gratis att åka till vet.

*Jag och endast jag ansvarar för det jag skriver, mao mitt eget fel om jag får varningar*
  • bastarden

Varför sitta och skriva om det på ett forum?? Ring veterinär istället!

• Runguska

Agria har jour har jag för mig. Det kostar lite att ringa, men tja - det är de ju värda de små liven!

• godisbjöörn

Ringde igår och dom sa att man kunnde avvakta tills nu på morronen, och undernatten så har hon piggnat på sig rejält
    hon är sig själv igen!

Svar på tråden VETRINÄR??