• Anonym (blä)

Fett runt mage och höfter, hur får ni bort det????

Fett....det skakar och dallrar...blä......jag har gått upp 4 storlekar på 3 år....

VAD gör ni för att få bort det???? Skäms så......

Det är liksom "bulor"/ringar runt mage och höfter....man ser det mest framifrån i silhuett, hur det buktar ut som flera "lager"....bläääaaah.......

• Svar på tråden Fett runt mage och höfter, hur får ni bort det????
  • Rymdmamma

du kan ej punktförbränna fett, men du kan ju strama upp det lite..

om du ska förbränna fettet måste du börja göra en massa förbrännande motion, som promenader, simning cykling m.m.

om du vill ha muskler får du börja träna cykling är ju bra för rumpan iaf..magen får du väl tänkas göra pilates eller liknande massa olika magövningar och även komma ihåg stärka ryggen samtidigt..

mm.. för att få bättre kost och motion kan du ha träningsdagbok på www.fitday.com gratis träningsdagbok som även kan hålla iordning på hur mkt kalorier du förbrännre och att du samtidigt får i dig alla viktiga näringsvärden..

• ptoa

Om jag ska vara riktigt ärlig nu - det krävs en hel del fysiskt jobb, dvs träning men även rätt mat. Och det tar tid, tyvärr. Men allt går, jag var i samma sits. Inga ringar precis men stor var jag.

• Tindrande

jag har också tänkt på det där med fettet runt mage och höfter.
    Jag ska nu börja gymma, men vet inet riktigt hur man ska bli av med dallret. Är så rädd att få mycket överflödigt skinn som bara hänger.
    Är ju inte direkt överviktig nu, bara det att just där är det mest daller och fett *s*

• Anonym (blä)

Tack tjejer!

Hörni, den där sidan fitday.com, är den enkel att förstå även om det är engelska?

Finns det nån sån på svenska? Annars får det bli den!!

• Anonym (blä)

Förstog mig inte på alla ord där...

• Anonym (blä)

Nån som vet?

Svar på tråden Fett runt mage och höfter, hur får ni bort det????