• Anonym (Frustrerad)

Tampong som "fastnat" - snabba tips tack

En tampong sitter inne, är i slutet mensperiod. Nu har snöret åkt in alternativt ramlat av - vad göra? Så fruktansvärt irri, har aldrig hänt tidigare. Tacksam för tips som kan testas innan eventuellt gynbesök.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-07 12:00:17:
    Supertack för snabba tips!
    Har nu ordnat sig - gjorde en sista kraftansträngning med jävligt mycket vattenbaserat glidmedel. Efter rundkrafsande (charmigt...) fick jag tag på snöret. Tack igen för snabb respons!

• Svar på tråden Tampong som "fastnat" - snabba tips tack
  • gambler07

får du inte tag i den med fingret?

• Anonym (L)

Du kanske kan testa med att sätta upp en fot på toastolen och föra in ett finger och känna efter hur den sitter kanske du känner snöret och kan dra ut den.

• Anonym (j)

Samma hände mig igår, du får känna efter om du kan nå snöret med fingrarna omm de nu är kvar..

• gambler07

har du kille kanske han kan hjälpa dig??

• Anonym (L)

Hur går det? Får du ut den?

• Anonym (Frustrerad)

Tampongen är ute - tack för tips och omtanke!

• Anonym (Frustrerad)

Tampongen är ute - tack för tips och omtanke!

• Anonym (pinsamt)

Jag var me om nåt kul för nårra år sen. Min kille o jag var lite heta på gröten. Jag hade då tampong inne. När vi hade haft sex,så kunde varken killen ell jag få ut den så då blev de akuten direkt. Där hade de osså svårt att få ut de,för den hade verkligen hamnat långt upp. Men till slut så fick de ut den ju. jag kände mi som den ensammaste i världen..PINSAMT VÄRRE!

Svar på tråden Tampong som "fastnat" - snabba tips tack