• drömmare3

bästa tips för att undvika cellulit?

jag har en.. låter konstigt men funkar.. dammsuga låren en gång i veckan.. så att de blir röda.. blodet börjar cirkulera ordentligt..

• Svar på tråden bästa tips för att undvika cellulit?
  • FannyJakobochJulius

hahaha den va skön!!! träna e väl ett bra tips också... ngt tips på hur man ¨får bort bristningar?? fick en del över lår o rumpa under graviditeten...

• Surfinia

haha dammsuga låren...vilken rolig syn..
    Gör det inte ont? Jag har så känsliga lår, får blåmärken väldigt lätt.

• drömmare3

jag skrattade också när jag hörde det där men den fungerar.:) man kan öppna lite luckan där vid sidan så att suget är inte så stort.. man suger så klart bara med röret .. tar bort den delen som man använder till golvet osv.
    man ska göra bara kanske 2-3 minuter.. så att blodet börjar cirkulera. drar genom låren mot hjärtat antar jag?
    de har ju såna där maskiner mot celluliter men de behandligarna kostar mycket, denna är en billig hemmavariant :D

• drömmare3

jag skrattade också när jag hörde det där men den fungerar.:) man kan öppna lite luckan där vid sidan så att suget är inte så stort.. man suger så klart bara med röret .. tar bort den delen som man använder till golvet osv.
    man ska göra bara kanske 2-3 minuter.. så att blodet börjar cirkulera. drar genom låren mot hjärtat antar jag?
    de har ju såna där maskiner mot celluliter men de behandligarna kostar mycket, denna är en billig hemmavariant :D

• drömmare3

man kan få celluliter ändå fast man skulle träna och äta nyttigt.. alla har inte lika bra cirkulation..

• kjempejente

Jag har banne mig fötts med celluliter, tränar och äter bra men dem försvinner inte.

Svar på tråden bästa tips för att undvika cellulit?