Halloj!
Härligt jobbat Daalinen
Jag brukar alltid säga att det är de som håller på många timmar som verkligen gör en bedrift, de som kör runt på 7-8 timmar hinner ju knappt få upp värmen förrän de är hemma igen
Här gick det sämre, trots att jag kände mig lite "ur form" på fredagen så stod jag där i startfållan o drog iväg vid 22.40, tänkte att det nog bara var nerverna som spökade
De första milen flöt på bra, allt kändes ok men sen strax efter Gränna hände nått, jag fick ont överallt, benen stelnade till o jag kände mig inte pigg alls, bestämde mig för att fortsätta till Jönköping, äta o känna efter om jag skulle fortsätta eller inte, det blev inte.....
Så det som skulle bli min tredje runda slutade på en buss tillbaka till Motala... men men nu vet jag hur det är att åka "brytbussen" oxå, den var full till sista plats så ensam var jag inte
Är glad att jag slapp bryta pga av skador och omkullkörningar mm som många andra, det kom bla en dansk med sin cykel i flera delar efter en krasch, han var ok men cykeln mådde nog sämre
Lite snopet känns det ju men jag kommer igen, har jag klarat det 2 ggr tidigare så klarar jag nog några rundor till innan jag lägger cykeln på hyllan
Ev. blir det till att köra Vasatrampet i Mora den 14 augusti.