• Ulfino

    Och så blev det en splirrans MacClaren...

    Min hustru påbörjade införsäljningen för en drygt månad sedan. Smygvägen kom små vinkar om att vår barnvagn inte dög längre. Den var gammalmodig, sliten och trött om vartannat, packeterat i lagom små doser av kritik.

    Jag har förstått att det är Mamma gruppen som ligger bakom. Egentligen var det inte vår barnvagn de ville åt, det var MacClaren, paraplyvagnarnas Rolls-Royce, den som man får ta med sig in på flygplan som handbagage.

    Mamma gruppen har influerat min hustru. Bara MacClaren duger. Och inget begagnat skräp! Glöm Tradera! Nytt skall det vara, annars får det vara (eller rättare sagt fortsatt bearbetning av aningslös äkta man).

    Så nu står man här med en splirrans ny MacClaren paraplyvagn av sexigaste model. Den är kanonbra! Och jag älskar min hustru för att hon vet precis hur hon får mig att välja de rätta besluten. Tack älskling för att Du finns.

  • Svar på tråden Och så blev det en splirrans MacClaren...
  • heckles

    Ni har gjort ett bra inköp..

    Vi köpte en Maclaren för ett år sedan och det är verkligen en grym vagn.. Den är snygg, känns stabil och har fullt liggläge.. Har styrt lite olika paraplyvagnar men INGEN kan nå upp till den kvalitet som Maclaren erbjuder..

    Grattis!

  • Sportkakan

    Har precis pungat ut för en ny PHIL & TEDS barnvagn med alla tillbehör,,, och jag tror inte bara frun blir nöjd, den e super smidig!

    Men 8 000! lite väl hårt enligt mitt tycke!

  • JojjeB

    Även vi införskaffade en MacLaren efter motsvarande bearbetningsprocess som Ulfino beskriver.
    Det som bekymrar mig något är att jag inbillat mig att det bara var jag i familjen som behärskat den tekniken. Jag har använt den framgångsrikt när vi bytte bil (2ggr) samt köpt vissa tekniskt helt nödvändiga saker (bl.a. GPS).

    Men om både jag och min fru använder den här Långsiktiga Bearbetnings Metoden (LBM), varför är det då så svårt att genomskåda/bemöta/neutralisera den andra?

    För övrigt håller jag med om att MacLaren vagnen är riktigt bra. Fast det har börjat komma antydningar om att vi behöver en sådan där Phil&Ted vagn OCKSå. Än är jag inte övertygad....

  • Lajm

    Men håll med om att det finns ett argument som trumfar över alla andra FÖR att köpa en MacLaren.

    Det är minen man kan få från de juniorerna på jobbet när det frågar vad man gjort i helgen och man kallt svara "Äh, inget, ute med min MacLaren i ett par timmar bara".

Svar på tråden Och så blev det en splirrans MacClaren...