• Min Nana

Resa billigt i sommar?

Jag hade tänkt mig resa för kanske 5000 för mig, min man och våran 2åriga dotter i sommar men är detta möjligt?

Om v inte åker till spanien, torrevieja eller portugal,faro så måste vi hyra hotell eller liknande.

Drömmer jag om summan 5000 för kanske en vecka utomlands?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-09 11:23:10:
    Hittills har jg hittat Paris 23-27/7 1974 kr t/r för mig, min man och min 2åriga dotter.. hotrell håller jag på å kollar men finns för runt 2000kr om man vill ha ett prisvärt..

• Svar på tråden Resa billigt i sommar?
  • Eeska

Leta billig flygstol och kolla lägenheter att hyra. Om du menar att själva resan exklusive fickpengar ska kosta cirka 5000 kronor. Har själv planerat på det viset inför sommarens semester. Vi är två vuxna och två barn över två år och räknar med flyg, boende, hyrbil och hotellövernattning tre dygn går på femton tusen. Har visserligen något av rabatt på hyrbil och hotell men det går tror jag ändå att få ner kostnaden till din önskade summa.

• Mickeys

Ett tips är att gå in på www.airtours.se Jag har hittat billiga resor där,typ Zakynthos och Thassos. Tror dom även hade Spanien , du får gå in och kolla. Lycka till och trevlig resa!

• Adnama

5000 per person är möjligt, om det var det du undrade ?
    Men annars blir det snålt.
    I och med att den lilla har fyllt 2 år så kommer hon oxå få betala för flyget, dock inte lika mkt som er vuxna.

• ia1

Leta efter någon att byta bostad med? Det ska vi göra i sommar och får då en mycket billig semester!

Jonatan föddes onsdagen den 4/10. Vår son är äntligen här!!
  • Min Nana

hehehe nej inte per person utan flr alla oss..

hittade något jag ville ha, flyg till alicante (torrevieja) för 4800kr för alla oss!! t/r så ni får bo gratis men måste nog tänka på 2,3 extra tusen för mat m.m. ...

• Adnama

Ja jag skulle precis säga att 5000 kommer nog flygresan gå på...
    Inte kul att åka på semester och behöva snåla.
    Kan ni inte hålla er inom sverige ? Danmark= Tyskland ?
    Då kan ni komma mkt billigare undan.

• Min Nana

Tyskland i sånnafall.. vill åka nånstans exotiskt.. aldrig varit utomlands..

• Adnama

jo men inte får du ngt exotiskt för 5!000 !!!!
    Vi åker till thailand i sommar och ska bet 25.000......Förr kunbde man få sista minuten biljetter för det priset du pratar om...men nu för tiden e det så hårt tryck på alla resor att dem e så dyra.

• Adnama

Vi åker till thailand i sommar och ska bet 25.000......Förr kunbde man få sista minuten biljetter för det priset du pratar om...men nu för tiden e det så hårt tryck på alla resor att dem e så dyra.

• Adnama

Svar på tråden Resa billigt i sommar?