• maho0822

Kinesisk kalender ang kön - stämmde det för er

På denna hemsida kan man beräkna i kinesisk kalender(under artiklar - fakta) vilket kön barnet kan få beroende på mammans födelsedata och datum för ÄL.
    För mig stämde det inte, har det blivit riktigt för ngn av e där ute?

• Svar på tråden Kinesisk kalender ang kön - stämmde det för er
  • mrsjonte

Det "sa" att jag skulle få en flicka och det fick jag...men det är ju liksom 50% chans!
    Så jag trodde inte på det!

• maho0822

BM sa att jag skulle få en pojke, den kinesiska kalendern lika så men ut kom en tjej.

• Jenny26

Den stämde för mig, sa att jag skulle få en flicka och det fick vi!

• Riceandpeas

Jag gjorde testet 5 ggr. Varje gång sa det flicka. Och det stämde!

• jessi80

Kalendern sa flicka båda gångerna under mina graviditeter, och vi fick just två töser. Men jag ror inte riktigt heller på det.

• Sweetangel78

Vert finner jag denna kinesiska kalender?? Vill testa om det stämmer.. vet könet redan!

• maho0822

fler kommentarer?
    testet finns under, artiklar/fakta, graviditet, kolla om det blir pojke eller flicka.

• tulle17

Kalendern sa flicka men ut kom en liten kille.Så den stämmer inte!

• blackangel

Kalendern säger Flicka och jag har fått reda på att det är en flicka i magen. Så den stämmer.

• bebis i mars

Kalendern sa pojke till mig men det kom ut en flicka

• För blinda själar är alla katter

Testade flera ggr och enligt kalendern skulle Elliot vara en flicka... så det stämde inte.

• Flätad

Japp, den stämde! Visade flicka och nu har vi vår Thea!

• mirakelmamma

Jag testade när vi väntade vårt tredje - kalendern sa pojke men ut kom en liten tjej. Blev något förvånad för jag var väldigt inställd på att det skulle bli en kille eftersom allt varit så olikt de andra graviditeterna.

• Sweetangel78

Ja..den säger att det ska bli en pojke och jag vet att det är en pojke.. så det stämmer på oss!!

Svar på tråden Kinesisk kalender ang kön - stämmde det för er