Kissar på mig! :-(
Jag har fött tre stycken barn tätt. De var dessutom väldigt stora vid födseln. Efter sista förlossningen har jag drabbats av rejält urinläckage. Det händer när jag:
- hostar
- nyser
- gör en fysisk ansträngning av något slag (kan inte hoppa eller springa längre)
Jag kniper och kniper, men det räcker inte till.
Nu vid förkylningstiderna så får jag sådan hosta så jag är tvungen att ha trosskydd på mig och byta med jämna mellanrum. Känns INTE kul.
Jag och min man har inte haft sex på länge. Jag har varit sugen hela dagen nu och längtat tills barnen somnat. Nu har jag börjat få mina hostattacker igen med påföljande urinläckage igen och jag känner mig SÅ ofräsch så jag bara vill gråta. Varför?
Det känns som om jag aldrig kommer få känna mig normal igen och så där "spontant sexsugen" utan att jag alltid ska känna att jag vill tvätta mig och göra mig ren först (och då hoppas på att jag inte får en hostattack eller behöver nysa runtomkring samlaget)
Jag och min man har varit tillsammans i över tio år, men det här har verkligen gjort att jag börjat dra mig ifrån honom och unvika beröring och sånt som kan leda till sex.
Så ledsen! Känner mig så äcklig